شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش#جودو#بازی‌های آسیایی

نگاه وزیر ورزش به جودو دلسوزانه است/ هدف فدراسیون باید موفقیت در بازی‌های آسیایی باشد

نگاه وزیر ورزش به جودو دلسوزانه است/ هدف فدراسیون باید موفقیت در بازی‌های آسیایی باشد

حامد ملک‌محمدی گفت: نگاه وزیر ورزش و جوانان به جودو دلسوزانه است.

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان روز گذشته در نشست خبری خود با رسانه‌ها از دریافت مجوز حضور جودوکاهای ایران زیر پرچم IOC در مسابقات بین‌المللی و کسب سهمیه المپیک خبر داد.

حامد ملک‌محمدی، مربی سابق جودو در واکنش به این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: قطعا این خبر بسیار مهم و مسرت بخش برای خانواده جودو است اما باید منتظر ماند و دید چقدر این حرف عملی خواهد شد. اقدام وزیر ورزش واقعا دلسوزانه بوده چون در کش و قوس این اتفاقات این ورزشکاران هستند که بیشترین آسیب را می‌بینند، واقعا کار بزرگی انجام شده است. امیدوارم فدراسیون هم همسو با وزارت ورزش و جوانان باشد.

وی افزود: فدراسیون وظیفه دارد پس از این اردوهای منظم‌تر و برنامه ریزی‌تری را انجام دهد. انتخابی خوبی برگزار کند و کادر فنی را تغییر دهد. ما در تیم ملی نیازمند یکسری تغییرات هستیم و تیم باید جوانتر شود به ویژه در کادر فنی. امیدوارم که فدراسیون نگاه جدی به این اتفاق داشته باشد و حضور در مسابقات واقعا اهمیت دارد.

ملک‌محمدی در ادامه با یادآوری اینکه که در مسابقات اخیر نتیجه خوبی به دست نیامد، خاطرنشان کرد: مسابقاتی که در عراق برگزار شد و حتی در بازی های کشورهای اسلامی نتایج خوبی به دست نیامد. این نشان می دهد که ما در این سه سال و اندی تعلیق در داخل هم برای حفظ جودو کار زیادی نکردیم. امیدوارم نگاه فدراسیون هم به جودو دلسوزانه باشد و شاهد تشکیل یک تیم منسجم و قوی باشیم.

مربی سابق تیم ملی با اشاره به مسابقات جهانی تاشکند گفت: درست است که حالا مجوز حضور در مسابقات را به دست آوردیم اما باید با فکر و سنجیده در رویدادها شرکت کنیم. وقتی در بازی های کشورهای اسلامی توفیقی نداشتیم مشخص است در جهانی چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد باید هدفمان ابتدا بازی های آسیایی باشد آنجا چند مدال کسب کنیم و سپس خودمان را برای رویدادهای بزرگ آماده کنیم.

انتهای پیام/