شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#شبیه#فلسطین

پیام زیاد النخاله به مناسبت اولین سالگرد تونل آزادی/ عملیات تونل آزادی چیزی شبیه به معجزه بود

پیام زیاد النخاله به مناسبت اولین سالگرد تونل آزادی/ عملیات تونل آزادی چیزی شبیه به معجزه بود

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی پیامی به اسرای این حماسه را آفریدند، اقدام آنها را در سطح یک معجزه توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطینی در پیامی که به شکل ویژه برای محمود العارضه، ایهم کممجی، زکریا الزبیدی، مناضل انفیعات، محمد العارضه و یعقوب قادری ارسال شد ضمن ستایش از این حماسه آنها آن را معجزه‌ای تمام عیار توصیف کرد که همه را از خواب و سستی خارج کرد.

در بخشی از این پیام که رسانه‌های فلسطینی آن را باز نشر داده‌اند، آمده است: یک سال پیش مثل چنین روزی، این اقدام معجزه آسای شما همگان را از سستی روزمرگی خارج کرد تا دیگر شما را مبارزانی که در زندان‌های دشمن مانده‌اند توصیف نکنم.

النخاله افزد: اقدام معجز آسای شما انقلاب جدیدی را بر انگیخت و آتش مبارزه را در امتداد این سرزمین که تا به امروز تسلیم اشغالگران نشده، شعله ور کرد، اقدام شما دلیلی بر اراده و دلیلی بر چالش گرایی و دلیلی بر استمرار تقابل دارد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه تاکید کرد: از غزه تا جنین و در جای جای شهرهای و مناطق فلسطین مردم برای ترانه شما را زمزمه کردند، زیرا شما محاصره و سکوت و روزمرگی را در هم شکستید.

او تاکید کرد:  شما با این کار خود ثابت کردید، مبارزان ملت فلسطین، مبارزان جهاد اسلامی و سرایا القدس لحظه‌ای از پا نمی‌نشینند.

النخاله در ادامه خطاب به این اسرا هم تاکید کرد:‌ای فرزندان پاکی که دشوارترین را همه جا و در هر موقعیتی برگزیدید امروز شما زندان‌ها را مملو از خشم و انقلاب می‌کنید، سال گذشته در چنین روزهایی نظامیان اشغالگر در وسعت میهن در تعقیب شما بودند، در حالیکه شما عازم جنین بودید، همان جنینی که همه آن را دوست داریم.

النخاله افزود: بین زندان فوق امنیتی گلبوع و جنین وعده آزادیتان قرار داشت، سفر شما تکمیل نشد اما اندیشه و‌‌ایده شما تکمیل شد و امروز ما شاهد گردان جنین هستیم که پژواک اقدام شما محسوب می‌شود.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه پیام خود تاکد کرد: اقدام شما شمع‌های آزادی را در طول و عرض فلسطین روشن کرد، شمع‌های آزادی چنان لهیبی به خود گرفته‌اند که دشمن صهیونیست قادر به خاموش کردن آن نیست، قهرمانی‌ها و رشادت‌ها چهره مرحله جدیدی از جهاد و مقاومت را ترسیم می‌کنند.

او افزود: جرقه‌ای که از تونل آزادی ساطع شد همچنان و بعد از یک سال از آن حادثه همچنان شعله ور است و هیچ کس قادر به متوقف کردن این اراده نیست.

رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین از تمامی جریان‌های ملت فلسطین خواست تا این روز را روز آزادی نامگذاری کنند، زیرا این گردان‌ها و این شهدا و این انتفاضه ملت عظیم که حاضر به تسلیم شدن در مقال دشمنان نیست نماد آن محسوب می‌شوند.

او در بخش پایانی پیام خود تاکید کرد: پرچم شما روز به روز برافراشته تر می‌شود و گلوله‌های گردان‌های مبارز گردان‌های ملت مقاوم فلسطین هم افق را پر کرده اند، مجاهدان روز به روز بیشتر و بیشتر شده و آنها هم افق را پر می‌کنند.

و در پایان هم گفت: راه شهادت ما را خسته نمی‌کند بلکه ما را به سوی قدس رهنمون می‌سازد، این وعده خداوند به مؤمنان است که با پیروزی و فتح عظیم وارد آن خواهند شد.

انتهای پیام/*