شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#نماینده مردم

سیدغنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی: جام پرچم قدمی مثبت و فرصتی مناسب برای توسعه رشته های دیگر ورزشی در روستاها خواهد بود

سیدغنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی: جام پرچم قدمی مثبت و فرصتی مناسب برای توسعه رشته های دیگر ورزشی در روستاها خواهد بود

سیدغنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی،جام پرچم قدمی مثبت و فرصتی مناسب برای توسعه رشته های دیگر ورزشی در روستاها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستایی جام پرچم با حضور تیم های روستایی در بخش شاهرود شهرستان خلخال با حضور سیدغنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، اکبرورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان،سرهنگ زارعی رئیس اداره تربیت بدنی و مسئولین استانی و شهرستانی خلخال گرامیداشت یاد 3400 شهید والامقام استان برگزار شد.

اکبر ورودی در اولین دوره این مسابقات با تاکید بر اینکه نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی پیگیر اعتبارات ورزشی این منطقه بودند که اعتبارات تخصیص یافته بی سابقه ترین اعتباراتی بود که در سالهای اخیر به این منطقه تخصیص یافته است.

ورودی در ادامه اضافه کرد: با توجه به تعداد روستاها و برگزاری جشنواره ها،همایش ها و مسابقات مختلف توسعه ورزش روستاها را در دستور کار قرار داده و از هیات روستایی استان درخواست پیگیری ویژه این امر را داریم.

سید غنی نظری با اشاره به اینکه جام پرچم قدمی مثبت و فرصتی مناسب برای توسعه رشته های دیگر ورزشی در روستاها خواهد بود گفت: ما پیگیر مسائل و مشکلات ورزش منطقه هستیم و مواردی که در بازدید وزیر ورزش مطرح شده است و مصوبات آن را در حال پیگیری هستیم که بیش از ۷۰ درصد این مصوبات انجام گرفته است و برای مابقی مصوبات هم در حال رایزنی هستیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان افزود: در سال ۱۴۰۱ در بحث اعتبارات ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده در اختیار ورزش و جوانان است و با این اعتبارات شاهد توسعه ورزش در جای جای مناطق استان خواهیم بود.

علی تقی زاده رئیس هیات روستایی و بازی های بومی و محلی استان نیز با اشاره به اینکه این مسابقات اولین باری است که بصورت گسترده در سطح روستاها برگزار می شود گفت: این مسابقات با برنامه ریزی هایی که انجام یافته هر ساله برگزار خواهد شد و استان اردبیل در ابتدای ثبت نام تیم ها ۷۰۰ تیم را ثبت کرده است.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی افزود: شهرستان خلخال با ثبت نام بیش از یکصد تیم مینی فوتبال از شهرستانهای موفق در بخش برگزاری برنامه های روستای و بازی های بومی و محلی می باشد.

انتهای پیام