شهر خبر

جهاد اسلامی:

عملیات تونل آزادی تحول مهمی در درگیری با رژیم صهیونیستی ایجاد کرد

عملیات تونل آزادی تحول مهمی در درگیری با رژیم صهیونیستی ایجاد کرد

جهاد اسلامی در اولین سالگرد عملیات تونل آزادی تاکید کرد که فداکاری‌های اسرای فلسطینی بیانگر حالتی از رویارویی پیشرفته در مقابل دشمن صهیونیستی است و این فداکاری‌ها هرگز به هدر نخواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای به مناسبت اولین سالگرد عملیات تونل آزادی ۶ اسیر فلسطینی، تاکید کرد که ظهور مقاومت و قدرت عمل آن در کرانه باختری اشغالی، تاثیر پذیرفته از عملیات بزرگ تونل آزادی است؛ عملیاتی که به مقاومت به الگوی همگان تبدیل کرد که از جنین تا نابلس، طولکرم تا طوباس امتداد یافت.

جنبش جهاد اسلامی ضمن تجلیل از فداکاری ها و دلاوری های اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این دلاوری ها و فداکاری ها، نشان افتخار، سربلندی و مایه عزت مردم فلسطین و همه ملت‌های عرب و اسلامی خواهد ماند.

این جنبش افزود: فداکاری‌های اسرا بیانگر حالتی از رویارویی پیشرفته در مقابل دشمن صهیونیستی است و این فداکاری‌ها هرگز به هدر نخواهد رفت.

جهاد اسلامی با بیان اینکه اولین سالگرد عملیات تونل آزادی مصادف با پیروزی اسیر خلیل عواوده و سپس پیروزی نهضت اسیر در نبرد با زندانبان بود، تصریح کرد: که این هماهنگی به وضوح نشان می دهد که درگیری ها ادامه دارد و نبرد با صهیونیست ها تا پایان اشغالگری و آزادی کامل فلسطین متوقف نخواهد شد.

گفتنی است یک سال پیش در چنین روزی (ششم سپتامبر ۲۰۲۱) ۶ اسیر فلسطینی با حفر تونل از زندان فوق‌امنیتی جلبوع فرار کرده و برای چندین روز صهیونیست‌ها را برای یافتن خود سردرگم کردند.

با وجود آن‌که این شش مبارز فلسطینی بعد از مدتی دستگیر شدند اما صهیونیست‌ها همچنان این حادثه را یکی از بزرگترین شکست‌های امنیتی خود اعلام می‌کنند.