شهر خبر

دو جلسه تکلیف را مشخص می‌کند؛

شتاب عقربه‌ها برای برکناری اسکوچیچ/ مخالفان منتظر دلایل تاج

شتاب عقربه‌ها برای برکناری اسکوچیچ/ مخالفان منتظر دلایل تاج

جلسات فوق العاده هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تکلیف سرمربیگری تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ را مشخص می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج یک هفته پس از بازگشت بر مسند ریاست فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری جلسه فوق‌العاده هیأت رئیسه شد تا تصمیمات فوری در آستانه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای تیم ملی فوتبال بگیرد.

تصمیم‌گیری نهایی درباره اتمام یا ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ یکی از تصمیمات مهمی است که تاج قصد دارد درباره آن با هیأت رئیسه جلسه بگذارد.

داود پرهیزکار سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال روز گذشته نامه مربوط به برگزاری جلسه فوق‌العاده را به اعضای هیأت رئیسه ارسال کرده است. این در حالی است که اعضا باید هفت روز قبل از برگزاری نشست در جریان صورتجلسه قرار بگیرند اما وضعیت فوق‌العاده باعث شد تا تاج برای گفتگو با اعضای این مجمع عجله داشته باشد.

تاج قصد دارد دلایل خود برای برکناری دراگان اسکوچیچ را با اسنادی که در اختیار دارد به هیأت رئیسه اعلام کند اما تصمیم‌گیری نهایی را به زمان دیگری موکول کند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم دارد دومین جلسه هیأت مدیره را نیز خیلی زود برگزار کند تا در همان نشست تکلیف ماندن یا رفتن اسکوچیچ به طور نهایی و با رأی حداکثر اعضا مشخص کند.

تاج که مذاکره با کارلوس کی روش را برای جانشینی اسکوچیچ مشخص کرده است منتظر اتخاذ تصمیمی مشترک با هیأت رئیسه است تا در بدو ورود با حاشیه روبرو نشود.

دو نشست فوق العاده هیأت رئیسه مهم‌ترین روزهای اسکوچیچ در دوران مربیگری‌اش محسوب می‌شود تا شاید بار دیگر از فضای مه آلود نیمکت تیم ملی ایران سالم بیرون بیاید و اولین تجربه حضورش در جام جهانی را به عنوان مربی پشت سر بگذارد.