شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فرانسه#عبور#سخت#ژاپن/#خروس‌ها#آستانه#حذف#رفتند

عبور سخت فرانسه از سد ژاپن/ خروس‌ها تا آستانه حذف رفتند

عبور سخت فرانسه از سد ژاپن/ خروس‌ها تا آستانه حذف رفتند

تیم ملی والیبال فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان موفق به شکست ژاپن شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سومین روز مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال 2022 روز دوشنبه 14 شهریور با دو دیدار در سالن استوژیتس آرنا شهر لیوبلیانای اسلوونی پیگیری شد.

در دومین مسابقه این مرحله تیم‌های فرانسه و ژاپن از ساعت 23 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 17، 21 بر 25، 26 بر 24، 22 بر 25 و 18 بر 16 به سود فرانسه خاتمه پیدا کرد.

نماینده قاره آسیا در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت و تا آستانه پیروزی بر قهرمان المپیک هم پیش رفت، اما شاگردان جیانی با استفاده از تجربه خود توانستند پیروز شده و حریف تیم ایتالیا در مرحله بعد شوند.

در نخستین مسابقه هم تیم‌های ملی والیبال هلند و اوکراین به مصاف یکدیگر رفتند که اوکراین در مدت 75 دقیقه موفق به شکست سه بر صفر هلند مدعی شد و عنوان شگفتی‌ساز این مرحله از رقابت‌ها را به دست آورد.

هلندی‌ها در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 19 و 25 بر 18 نتیجه را واگذار کردند و از دور رقابت‌ها حذف شدند.

تیم ملی ایران نیز ساعت 23 و 30 دقیقه امروز سه‌شنبه 15 شهریور به وقت تهران در مرحله یک هشتم نهایی قهرمان مردان جهان به مصاف برزیل خواهد رفت.

انتهای پیام