شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما#جام جهانی

آیا جام جهانی ناجی سینما می‌شود؟

آیا جام جهانی ناجی سینما می‌شود؟

سینمای ایران برای روشن نگه داشتن سالن‌ها به فاکتورهای مختلفی احتیاج دارد از فیلم خوب گرفته تا حضور کارگردان‌های شهیر و البته فرمول همیشگی که همان چهره‌های ستاره و گره‌گشای گیشه است اما در بسیاری از مواقع صاحبان سینما با توجه به سلیقه روز مخاطب به سمت کارهایی می‌روند که این مسئله هم همیشه حل مسئله نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ هر ترفندی که بتواند چراغ سینما را با حضور تماشاگران در سالن‌ها روشن نگه دارد ارزشمند است، از ساخت آثار کمدی گرفته تا کشاندن پای فوتبال به پرده نقره‌ای که بی‌شک طرفداران خودش را دارد. حالا باید دید بازی‌های جام‌جهانی و فوتبال می‌تواند ناجی این روزهای سینماها باشد یا نه؟ خبرگزاری برنا در گزارشی مفصل موضوع جام جهانی در سینماها را بررسی می‌کند.

داریوش بابائیان تهیه‌کننده سینما و مدیر سینما صحرا در واکنش به خبر پخش مسابقات جام‌جهانی در سینماها و تاثیرش در فروش گفت: شورا تصمیم گرفته بازی‌های مقدماتی تیم ملی ایران در آبان و آذر ماه را در سینماها پخش کند و بعد از بازی‌های مقدماتی بازی‌های دور بعد را برای کمک به سینماداران پوشش بدهد. 

او ادامه داد: قطعا پخش مسابقات جام جهانی در سینماها تاثیرگذار است چرا که باعث می‌شود هواداران فوتبال با محیط سینما ارتباط بیشتری برقرار کنند و قبل و بعد از فوتبال به تماشای فیلم‌ها بنشینند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «افراطی‌ها» گفت: فکر می‌کنم آبان ماه بهترین زمان برای فروش سینماها باشد. البته به دلیل جام جهانی ممکن است مخاطب‌های سینما تا مدت اندکی کم شوند اما باز به دلیل برگزاری جشنواره فیلم فجر و نزدیک شدن به عید نوروز قطعا اوضاع بهتر خواهد شد.

خبرنگار: تبسم کشاورز

انتهای پیام/