شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

مربی تیم مس کرمان:

موضوع جادوگری به فوتبال ایران آسیب می زند

موضوع جادوگری به فوتبال ایران آسیب می زند

قائمشهر- مربی تیم مس کرمان گفت: در فوتبال ایران واقعاً به کار بردن الفاظ جادوگری و این بحث‌ها زیبنده نیست و باید برچیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود محمودی نیا در نشست خبری پس از بازی تیمش مس کرمان برابر میزبانش نساجی مازندران در جمع خبرنگاران گفت: من معلم و مدرس فوتبال و مدت زیادی در کنار حسین خانی مربی مس هستم.

وی افزود: حسین خانی مربی جوانی هست که در کنارش هستم و در این مدت برای تیم وقت وجوانی خودش را گذاشته است.

مربی تیم مس کرمان ادامه داد: فوتبال حرفه‌ای هست و زشت هست که راجب جادوگری و مسائلی از این دست صحبت کنیم.

محمودی نیا افزود: ما خانواده فوتبالی هستیم و باید به این بحث‌ها خاتمه بدیم و از رسانه‌ها نیز این درخواست را دارم که به این مباحث ورود نکنند.

شایسته باخت نبودیم

مربی تیم مس کرمان با اشاره به اینکه تیمش در بازی برابر تیم نساجی شایسته باخت نبود، گفت: تبریک می گویم به تیم نساجی که از شروع تا پایان بازی تیمشان را به خوبی تشویق وحمایت کردند.

محمودی نیا افزود: بازی زیبایی بود هر چند دو گل از تیم نساجی دریافت کردیم اما سال اول حضور ما در لیگ برتر هست و قطعاً تیم با جذب بازیکنان جدید بهتر از این خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا دقیقه ۷۱ تلاش کردیم دروازه بسته ماند، اما فشار نساجی همه دامنه دار بود، گفت؛ متأسفانه روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و پس از آن نیز با ضد حمله و فشاری که نساجی آوردند گل دوم را ام دریافت کردیم.

وی ادامه داد: این بازی برای هواداران هم لذت بخش بوده و معتقدم که برنده واقعی هواداران بودند.

خوشحالم بازی بدون حاشیه داوری تمام شد

مربی تیم مس کرمان گفت: برای انتخاب تیم داوری تیم مس و نساجی اعتراضی نکردند و با بازی خوبی که دو تیم به نمایش گذاشتند، حاشیه‌ای هم در بازی ایجاد نشد.

وی افزود: کمیته داوران هم باید تجدید نظر در داوران داشته باشد و داورانی در طراز فغانی به فوتبال ایران واسیا معرفی کند تا لذت فوتبال از بین نرود.

به گزارش مهر، دیدار تیم‌های مس کرمان ونساجی مازندران درچارچوب هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دوشنبه شب ۱۴ شهریور درورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار شد.