شهر خبر

حمید مطهری:

بدون فشار داوری پیروز شدیم / به بازی با استقلال فکر می کنم

بدون فشار داوری پیروز شدیم / به بازی با استقلال فکر می کنم

قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، با لقب دادن کماندوهای ستاره دار به بازیکنان تیمش، پیروزی روحیه بخش نساجی برابر تیم مس کرمان را نبود استرس و نداشتن فشارهای ناشی از ناداوری‌ها بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری پس از پیروزی ۲ برصفر تیمش نساجی برابر میهمانش مس کرمان در جمع خبرنگاران افزود: بعد از ۴ هفته که فشار زیادی ناشی از اشتباهات فاحش داوری روی تیم ما بود و خوشحالم که با این پیروزی روحیه بخش از این فشارها خارج شدیم.

وی با بیان اینکه من با داوری مشکلی ندارم بلکه با اشتباهات داوری مشکل دارم، ادامه داد: با اشتباهات داوری که به صورت مداوم تکرار می‌شد و ادامه دار شده بوده مشکل دارم.

سرمربی تیم نساجی مازندران این پیروزی را تقدیم هواداران تیمش کرد و گفت: آنها حق دارند از پیروزی شاد باشند و با این پیروزی هفته خوبی داشته باشند.

مطهری تصریح کزد: به هرحال پیروزی شیرینی برابر مس بود و این پیروزی را فراموش کردیم و برای بازی بعدی که با استقلال است، فکر می‌کنم.

وی افزود: البته بچه‌ها حق دارند تا ۲۴ ساعت شادی کنند و با روحیه مضاعف به مصاف تیم استقلال بروند.

کلین شیت دو هفته‌ای نساجی

سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد: الان برای دو هفته متوالی تیم نساجی کلین شیت می‌کند، و تلاش زیادی برای پیروزی داشتند. مطهری ادامه داد: بچه‌های ما حق شأن هست که دیده شوند و به تیم ملی دعوت شوند.

کماندوهای ستاره دار در تیم نساجی

سرمربی تیم نساجی مازندران به بازیکنان تیمش کماندوهای ستاره دار لقب داد و گفت: بازیکنانم با شروع نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشتند وبا اضافه شدن زامهران سعی کردیم با توپ گیری در خط هافبک و دفاع و چرخش مناسب از نقاطی که روی تیم مس کار کردیم برابر این تیم پیروز شدیم.

مطهری افزود: ما بازی خوبی انجام دادیم و تبریک می گویم به بازیکنان و هواداران تیمم و امیداورم این روند ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم نساجی مازندران درعین حال از قضاوت فغانی و تیم داوری او ابراز رضایت کرد: فغانی فخر داوری در فوتبال ایران است و امیدوارم کمیته داوران با شرایط بهتری زمینه داورانی از این دست را در فوتبال ایران فراهم آورد.

تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دوشنبه شب در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر با دو گل برابر تیم مس کرمان صاحب برتری شد.