شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جزیره کیش#نمایشگاه#فرهنگ

برگزاری اولین دوره نمایشگاه فرهنگ ایران‌زمین در جزیره کیش

برگزاری اولین دوره نمایشگاه فرهنگ ایران‌زمین در جزیره کیش

معاون گردشگری منطقه آزاد کیش از برگزاری اولین دوره نمایشگاه فرهنگ ایران زمین در کیش با حضور مهمانان داخلی و خارجی همچنین حضور ۱۰۷ غرفه از فعالان گردشگری و صنایع‌دستی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرتضی رمضانی معاون گردشگری منطقه آزاد کیش با اعلام این خبر، بیان کرد: اولین دوره نمایشگاه فرهنگ ایران زمین ۱۴ تا ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ با هدف رونق گردشگری کیش و معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های این جزیره در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: برگزاری رویدادها و برنامه‌های متعدد و متنوع در ایامی غیر از فصول پر رونق گردشگری کیش و رونق گردشگری داخلی و خارجی در جزیره کیش جزو برنامه‌های ماست. 

این مقام مسئول با بیان اینکه جزیره کیش صرفا با ظرفیت گردشگری تفریحی شناخته می‌شود، گفت: رونق سایر انواع گردشگری، رونق بافت تاریخی و معرفی دیگر ظرفیت‌های کیش مورد تاکید و توجه است و در حال برنامه‌ریزی برای این مسئله هستیم. 

رمضانی ضمن اشاره به اهتمام متولیان جزیره کیش شامل بخش خصوصی و بخش دولتی در برگزاری این نمایشگاه، تصریح کرد: نشست با فعالان حوزه‌های گردشگری، افتصادی و عمرانی، بازدید از مجموعه‌های تفریحی، گردشگری و تاسیسات عمرانی منطقه جزو برنامه‌های ویژه ما برای گردشگران خارجی خواهد بود.

انتهای پیام/