شهرخبر

مرگ دختر ۱۶ ساله پس از عمل زیبایی بینی

عمل جراحی

یک دختر ۱۶ ساله پس از انجام جراحی‌ زیبایی بینی در یک کلینیک در محله سعادت‌آباد، به دلایل نامشخصی فوت کرد.

به گزارش مشرق، بعدازظهر شنبه دوازدهم شهریورماه جاری، پرسنل یک کلینیک زیبایی در سعادت‌آباد مرگ دختر نوجوان را روی تخت این مرکز زیبایی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دادند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه ساسان غلامی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بازپرس پرونده پس از حضور در کلینیک زیبایی مورد نظر، با جسد دختر ۱۶ ساله‌ای مواجه ۰شدند که به دلایل نامعلومی فوت کرده بود.

بدین ترتیب بررسی‌های اولیه بازپرس کشیک قتل کلید خورد و در تحقیقات مشخص شد، دختر نوجوان ساعتی قبل در این کلینیک زیر تیغ جراحی زیبایی بینی رفته‌ که پس از پایان عمل هنگام اقدامات ریکاوری به دلایل نامشخصی فوت کرده است.

بازپرس کشیک قتل به دنبال دریافت این اطلاعات، به کارآگاهان اداره آگاهی دستور داد تا تیم پزشکی را برای کشف ابعاد پنهان این پرونده هدف تحقیق قرار دهند و علت مرگ متوفی را کشف کنند.

با دستور ساسان غلامی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌جنایی، جسد دختر ۱۶ ساله برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

منبع:رکنا