شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#سپاهان#مصاف#ذوب آهن

مورایس:

دنبال نتیجه هستیم/ مشکل دفاعی نداریم

دنبال نتیجه هستیم/ مشکل دفاعی نداریم

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان کسب نتیجه را هدف سپاهان در مصاف با ذوب آهن معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از مصاف با ذوب آهن اظهار داشت: همگی متوجه حساسیت این بازی هستیم زیرا دو باشگاه مهم روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

وی افزود: رقابت فردا بازی بسیار مهمی برای ماست و در کل به دنبال نتیجه هستیم، البته به دنبال نتیجه کیفی نیز هستیم که هفته به هفته بهتر شویم و به سطح یک مدعی قهرمانی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص وضعیت دفاعی تیمش تصریح کرد: نگرانی خاصی برای بازی قبلی برای دفاع نداریم، همه اشتباه می‌کنند، یک سری جزئیات باعث گل خورده شد و اشکال از خط دفاع نبود مشکل تصمیم‌گیری بود زیرا وقتی توپ داریم اشتباه تصمیم‌گیری باعث دریافت گل می‌شود.

مورایس اضافه کرد: در نشست قبل از بازی فولاد نیز اشاره کردم که ما از بازیکنان مختلف استفاده می‌کنیم، این برای اشتباه بازیکنان نیست بلکه نگاه ما به کیفیت بازیکنان است و می‌خواهیم یک تیم بهتر بشویم، ما از اشتباه خود در بازی قبلی درس می‌گیریم.

وی در خصوص دعوت بازیکنان سپاهان به تیم ملی گفت: عملکرد تیمی می‌تواند باعث دعوت بازیکنان به تیم ملی می‌شود و نشان می‌دهد با پیشرفت تیم کیفیت انفرادی بازیکنان رشد می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: ما هفت بازیکن در تیم‌های ملی داریم، ۵ بازیکن بزرگسال و ۲ بازیکن امید که نه فقط برای بازیکن بلکه برای کل باشگاه یک انگیزه است و می‌خواهیم شرایطی ایجاد کنیم که بازیکنان بیشتری به تیم ملی دعوت شوند.

وی تاکید کرد: کافی نیست که بازیکنان فقط به تیم ملی دعوت شوند بلکه باید بمانند، رقابت در تیم ملی با بازیکنان لژیونر بسیار زیاد است که باید بفهمند کیفیتی از خود نشان دهند که از پرچم ایران دفاع کنند و کیفیت ایران را در جام جهانی نشان دهند.

مورایس در پاسخ به سوالی مبنی بر گره خوردن بازی سپاهان مقابل فولاد ابراز داشت: قدم‌هایی است که در مسیر طی می‌کنیم، دو ماه هست که در تیم هستم، بازیکنان هر روز نمی‌توانند کار کنند آنها آدم هستم و ما نیاز به زمان داریم.

وی اضافه کرد: قصد ما این نیست که فقط دفاع کنیم و می‌خواهیم بازی زیبایی ارائه دهیم، ما کار خود را با نیما و رشید آغاز کردیم و با پیام ادامه دادیم و تازه دو هفته است که با پیام کار می‌کنیم و به زمان نیاز داریم و در آینده کارهای بزرگی انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص عملکرد مغانلو گفت: بازیکنان هر کدام وظایف خاصی دارند و من به تنها اعتماد دارم و این موضوع دوطرفه است و ارتباط ما خصوصی است.