شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#والیبال#لیگ برتر#لیگ برتر والیبال

‌تقوی: لیگ برتر والیبال زنان برای فدراسیون اهمیت ویژه‌ای دارد

‌تقوی: لیگ برتر والیبال زنان برای فدراسیون اهمیت ویژه‌ای دارد

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که لیگ برتر والیبال زنان برای فدراسیون اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: از حقوق ناظران و باشگاه‌ها در والیبال دفاع خواهیم کرد، همان‌طور که تاکنون در حد وسع حتی بیشتر از توان در مسیر رشد و توسعه والیبال زنان گام برداشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا، میلاد تقوی در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر زنان که امروز (یکشنبه سیزدهم شهریور) برگزار شد، ضمن تقدیر از سرمایه‌گذاران در این حوزه، اظهار داشت: نگاه مدیریتی فدراسیون والیبال به حمایت از بخش خصوص در بخش زنان بیشتر و ویژه‌تر است. فدراسیون والیبال با نگاهی آینده نگر اقدام به فعالیت و سرمایه گذاری در این بخش کرده تا بتواند هر روز به اهداف تعیین شده خود در والیبال زنان نزدیک و نزدیک‌تر شود و در این راستا گام های مثبتی بردارد.

وی تصریح کرد: در والیبال لیگ برتر، لیگ دسته یک و … زمینه ساز تشکیل تیم‌های پایه و ملی است و خوشحالم که امسال برخی شهرها مثل گنبد یا شهرکرد تیم در لیگ برتر زنان دارند و موفق به جذب اسپانسر در این حوزه شده‌اند.

دبیرکل فدراسیون والیبال خطاب به نمایندگان تیم‌های لیگ برتری افزود: اگر ناظر یا نماینده فدراسیون نکته‌ای را به شما گوشزد کرد حتما به آن توجه کنید. اعتقاد دارم لیگ برای شماست و فدراسیون مجری این رقابت‌ها است. در جایگاه حاکمیتی موظف به اجرای قوانین لیگ هستیم، اما باید این قوانین را با همکاری باشگاه‌ها بنویسیم.

وی ادامه داد: چندین ماه است که آئین‌نامه برای هیات‌ها و باشگاه‌ها ارسال شده است اما هیچ بازخوردی دریافت نکرده‌ایم. باید شورای لیگ بانوان راه‌اندازی شود و این شورا برای خود تصمیم بگیرد اما این موضوع منوط به کمک باشگاه‌ها است. به نقش خود ایمان داشته و به دنبال دریافت حق خود باشید.

تقوی با تاکید بر این‌که ‌از حقوق باشگاه‌ها دفاع خواهد کرد، تصریح کرد: ناظران افرادی با تجربه هستند و باید حرمت این جایگاه از سوی باشگاهها حفظ شود و متقابلا این حرمت باید از سوی ناظران هم در قبال باشگاه‌ها حفظ شود. باشگاهی که زحمت می‌کشد برای فدراسیون به اندازه ناظر حرمت دارد و باید به توازنی درست برسیم.

دبیرکل فدراسیون در پایان اظهار کرد: در عرصه بانوان مسیری طولانی داریم و آزمون و خطاهای مختلفی کردیم. قطعا اشتباهاتی هست اما تلاش کردیم که در حد توان حتی بیشتر از آن در مسیر پیشرقت والیبال زنان گام برداریم. باشگاه‌ها در جهان بازیکن می‌سازند و تیم ملی از این نفرات استفاده می‌کند، اما در ایران این موضوع برعکس است. امیدوارم به زودی به اهدافی که در زمینه والیبال زنان داریم، دست یابیم.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران از روز جمعه 15 مهرماه با حضور 9 تیم آغاز خواهد شد.

سایپا، ذوب آهن اصفهان، پیکان، ستارگان فارس، سریک گنبد، مس رفسنجان، نماینده یزد، جهان بین شهرکرد و صدیق گفتار تیم‌های حاضر در لیگ برتر زنان سال 1401 هستند.

انتهای پیام