شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#سود#سجادی:#برگزاری#اردوهای#مشترک#بوکس#است

سجادی: برگزاری اردوهای مشترک به سود بوکس ایران است

سجادی: برگزاری اردوهای مشترک به سود بوکس ایران است

وزیر ورزش و جوانان گفت: باید سعی کنیم سهمیه‌های ارزشمندی برای المپیک پاریس کسب شود و بتوانیم نمایش قابل قبولی در این مسابقات داشته باشیم. کسب سهمیه برای رشته بوکس ارزشمند است و قطعا این رشته می‌تواند در المپیک پاریس افتخارآفرین باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدحمید سجادی صبح امروز با حضور در سالن حاج احمد ناطق نوری از اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و هند بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان در این بازدید با اشاره به حضور تیم هند در کشورمان اظهار داشت: امیدوارم که ملی‌پوشان هند اقامت خوبی را در کشور ما داشته باشند و این تعاملات ورزشی همچنان ادامه داشته باشد چون برگزاری این اردوهای مشترک قطعا به سود بوکس ایران است.

وی افزود: خسته نباشید می‌گویم به ملی پوشان ایران و گزارشی که از روند آماده‌سازی تیم توسط رییس فدراسیون و سرمربی قرائت شد امیدبخش است. بوکس ایران در دو، سه دهه اخیر فراز و فرودهای زیادی داشته ولی همیشه سعی شده چراغ این رشته روشن نگه داشته شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: خداراشکر می‌کنیم که یک کادر فنی مجرب در تیم ملی حضور دارد و با این کار تیمی که شکل گرفته و با زحمت همه مجموعه فدراسیون امیدوار هستیم که در مسابقات آتی بوکسورهای ما بهترین نتیجه را بگیرند.

وی اظهار داشت: باید سعی کنیم سهمیه‌های ارزشمندی برای المپیک پاریس کسب شود و بتوانیم نمایش قابل قبولی در این مسابقات داشته باشیم. کسب سهمیه برای رشته بوکس ارزشمند است و قطعا این رشته می‌تواند در المپیک پاریس افتخارآفرین باشد. در وزارت ورزش تا جایی که در توان داشته باشیم حمایت خود را از این رشته خواهیم داشت.

وی گفت: از رییس فدراسیون می‌خواهم آنچه که برای موفقیت در المپیک و بازی‌های آسیایی نیاز است را به ما بگویند که بتوانیم مقدمات لازم را فراهم کنیم.

انتهای پیام/