شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یمن#آتش#آتش بس#نیروهای مسلح

پارلمان یمن:

ائتلاف متجاوز از آتش بس برای پایان دادن به محاصره یمن استفاده کند

ائتلاف متجاوز از آتش بس برای پایان دادن به محاصره یمن استفاده کند

پارلمان یمن ضمن تبریک پیشرفت چشمگیر نیروهای مسلح این کشور، تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی از فرصت آتش بس برای پایان دادن به محاصره یمن استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، پارلمان یمن در بیانیه ای ضمن تبریک پیشرفت چشمگیر نیروهای مسلح این کشور به سید عبد الملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله و مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی این کشور، تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی از فرصت آتش بس برای پایان دادن به محاصره یمن استفاده کند.

پارلمان یمن در بیانیه خود ضمن تمجید از رژیم نظامی نیروهای مسلح این کشور، افزود: این دستاوردهای نظامی بیانگر یک نیروی بازدارنده در مقابل مهاجمان و اشغالگران و سپر مستحکمی برای حفاظت از یمن و دفاع از حاکمیت و وحدت این کشور است.

پارلمان یمن تاکید کرد که نیروهای مسلح این کشور تهدیدی برای کشتیرانی بین‌المللی در دریای سرخ نیستند و تلاش این نیروها حفاظت از حاکمیت این کشور در طول نوار ساحلی است.

پارلمان یمن بار دیگر از ائتلاف متجاوز سعودی خواست که از فرصت باقیمانده آتش‌بس استفاده کرده و برای پایان دادن به محاصره یمن تلاش کند.

گفتنی است، نیروهای مسلح یمن روز پنجشنبه گذشته با برگزاری رژه نظامی، از موشک‌های جدیدی رونمایی کردند. در این رژه موشک جدید زمین به دریا از نوع «فالق-۱» و موشک‌های زمین به دریای «المندب-۲» رونمایی شد،