شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تعطیل#فیس بوک

اپلیکیشن بازی فیس بوک تعطیل شد

اپلیکیشن بازی فیس بوک تعطیل شد

اپلیکیشن بازی فیس بوک تعطیل شد
شرکت مِتا پلتفرمز به کاربران اپلیکیشن بازی فیس بوک (Facebook Gaming) اطلاع داد این برنامه به زودی تعطیل خواهد شد.

به گزارش ثریا این شرکت در یک اعلان درون برنامه ای اعلام کرد فعالیت هر دو نسخه اندروید و iOS این اپلیکیشن در ۲۸ اکتبر متوقف خواهد شد. مِتا همچنین به کاربران این فرصت را می دهد تا اطلاعات جست و جوی خود را دانلود کنند و به آنها یادآوری کرد که بازی فیس بوک به طور کامل حذف نمی شود و کاربران می توانند به تب بازی در اپلیکیشن اصلی فیس بوک مراجعه کرده و پخش زنده عناوین محبوب‌شان را مشاهده کنند.

مِتا (فیس بوک سابق)، اپلیکیشن اختصاصی بازی را در سال ۲۰۲۰ برای رقابت بهتر با توئیچ و یوتیوب عرضه کرد. این شرکت دلیل تصمیم برای تعطیلی این اپلیکیشن را اعلام نکرد اما احتمالا در راستای کاهش هزینه‌ها برای کمک به سپری کردن دوران رکود، انجام می‌شود.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، طی سال‌های گذشته، فراهم کنندگان ابزارهای پخش زنده گزارش کرده بودند که اپلیکیشن بازی فیس بوک در رتبه دوم پس از توئیچ قرار دارد اما بررسی اطلاعات پلتفرم رصد اجتماعی و کشف محتوای کرود تانگل، حاکی از آن است که اپلیکیشن بازی فیس بوک پر از هرزنامه و محتوای ناقض کپی رایت است. سخنگوی شرکت مِتا در آن زمان گفته بود این شرکت برای بهبود ابزارهایش به منظور شناسایی محتوای خلاف قوانین تلاش می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا