شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مرز مهران#هزار#زائر#روز#گذشته#تردد#کردند

۵۴ هزار زائر روز گذشته از مرز مهران تردد کردند

۵۴ هزار زائر روز گذشته از مرز مهران تردد کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از افزایش شمار مراجعه زائران به مرز مهران خبر داد و گفت: تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ هزار و ۷۷۰ (ورود و خروج) نفر از این مرز تردد کرده اند

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام،سیدزاهدین چشمه خاور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت ( ۱۱ شهریور) ۵۲ هزار و ۱۱۹ نفر ایرانی از مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد ۴۳ هزار و ۶۰۵ نفر از کشور خارج و هشت هزار و ۵۱۴ نفر نیز از طریق مرز مهران وارد شده اند.

وی افزود: همچنین در این مدت ۲ هزار و ۶۶۳ نفر اتباع خارجی از طریق مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد نیز ۴۴۳ نفر به کشور ورود و ۲ هزار و ۲۳۰ نفر نیز از طریق مرز مهران خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش راهداران اداره کل در سطح جاده های استان جهت سهولت در تردد زائران در روزهای منتهی به برگزاری اربعین حسینی(ع) گفت: عملیات بهسازی مسیرهای ارتباطی منتهی به مهران و پایانه مسافربری شهید حاج قاسم سلیمانی با جدیت در حال انجام است.

چشمه خاور از افزایش ۵۴ درصدی تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: عملیات خط کشی محور ایلام - مهران در مراحل پایانی قرار دارد.

وی یادآور شد: علائم اطلاعاتی در محورها نصب و آشکارسازی نقاط پرحادثه محورهای استان صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: همچنین اقداماتی در طول مسیر پل زائر تا پایانه و در محدوده خود پایانه از جمله احداث ۶ هزار سایبان با مجهز به مه پاش ایجاد وسیستم‌های سرمایشی و روشنایی در داخل پایانه نیز فعال هستند.

انتهای پیام