شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جنگ جهانی

رونمایی از تیزر رسمی جنگ جهانی سوم + ویدئو

رونمایی از تیزر رسمی جنگ جهانی سوم + ویدئو

تیزر رسمی فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» در جشنواره ونیز منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ تیزر رسمی فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم در آستانه حضور در هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز که عرضه و پخش بین‌المللی آن برعهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) و سرمایه‌گذاری نماوا و نماآگهی بوده رونمایی شد.

«جنگ جهانی سوم» به نویسندگی هومن سیدی، آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان و کارگردانی، تهیه‌کنندگی و تدوین هومن سیدی ساخته شده است.

عوامل این فیلم سینمایی که در جشنواره حضور دارند به شرح زیر معرفی می‌شوند: تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: هومن سیدی، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، بازیگران: محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، طراحی صحنه: محسن نصرالهی، طراح لباس: الهام معین،نماینده سرمایه‌گذار: آیدا مصباحی و سرمایه‌گذاری این فیلم توسط نماوا و نماآگهی انجام شده است.
 
همچنین عرضه و پخش بین‌المللی فیلم برعهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است.

این فیلم سینمایی در تاریخ ۷ سپتامبر ساعت ۱۴:۳۰ در سالن دارسانا در بخش رقابتی افق‌ها (اوریزانته) به صورت رسمی نمایش داده می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که «شکیب یک کارگر روز مزد بی خانمان است که هرگز نتوانسته با از دست دادن همسر و پسرش در زلزله سال‌ها پیش کنار بیاید. او اکنون در پشت صحنه یک فیلم مشغول به کار است. محل ساخت و سازی که او امروز در آن کار می‌کند به لوکیشن فیلمی درباره جنایات هیتلر در طول جنگ جهانی دوم تبدیل می‌شود.»
 


جشنواره فیلم ونیز قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان است که از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر در شهر لیدو ونیز برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/