شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جشنواره ونیز

کیت بلانشت محبوب منتقدان جشنواره ونیز

کیت بلانشت محبوب منتقدان جشنواره ونیز

«تار» به کارگردانی تاد فیلد به اثر محبوب منتقدان در جشنواره ونیز بدل شده و بسیاری آن را شانس بزرگ فصل جوایز مخصوصا در رشته بهترین بازیگر زن می‌دانند که در صورت بردن اسکار سومین اسکار خواهد بود.

به گزارش روی خط گروه فرهنگ و هنر برنا؛ فیلم «تار» ساخته تاد فیلد به اثر محبوب منتقدان در جشنواره ونیز بدل شده و بسیاری آن را شانس بزرگ فصل جوایز مخصوصا در رشته بهترین بازیگر زن می‌دانند که در صورت بردن اسکار سومین اسکار کیت بلانشت خواهد بود.این فیلم روایت یک رهبر ارکستر و موزیسین در بالاترین مرتبه است که درگیر جنبش metoo می‌شود.

دیوید رانی منتقد هالیوود ریپورتر نوشته: «بازی حیرت آور بلانشت بحث اصلی این فیلم خواهد بود اما بازگشت تاد فیلد ۱۶ سال بعد از فیلم آخرش هم بسیار قابل توجه است. برای بلانشت این جالب نیست که شخصیتش را برای ما گرم و مهربان تصویر کند. بلکه با تحکم ما را به تماشای این شخصیت مرموز، کامل گرا از لحاظ اخلاقی پرایراد مجبور می‌کند. این وقتی بیشتر حیرت آور می‌شود که می‌فهمید بلانشت تمام پیانونوازی‌های فیلم را خود انجام داده است.»

دیوید الریک ایندی وایر هم در نقد خود نوشت: «بلانشت تصویر درخشانی از یک ایکاروس قرن بیست و یکم خلق می‌کند. ما قبلا بلانشت‌ را در نقش زنان عصبی دیده بودیم اما او هرگز با چنین قدرتی خودش را روی پرده ویران نکرده است.»

رابین کالینز منتقد تلگراف درباره این فیلم نوشت:«این فیلم بخشی مطالعه شخصیت، بخشی کمدی سیاه، یک ترکیب اعتیادآور از رفتار سمی و وحشت است و اولین تریلر با موضوع کنسل کالچر است.»

منبع: سینمادیلی

انتهای پیام/