شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#والیبال

تندروان: برند والیبال بسیار اهمیت دارد

تندروان: برند والیبال بسیار اهمیت دارد

مربی بین‌المللی و کارشناس والیبال گفت: برند والیبال در جامعه ایرانی بسیار برای ما اهمیت دارد و تلاش داریم این ورزش وارد خانواده‌ها شود البته باید از بازیکنان حمایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدرضا تندروان درباره عملکرد تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی مردان جهان اظهار کرد: فارغ از عملکرد تیم که بسیاری درباره آن نظر داده‌اند باید کلان‌تر به موضوع نگاه کرد. برند والیبال در جامعه ایرانی بسیار برای ما اهمیت دارد و تلاش داریم والیبال وارد خانه‌ها شود.

وی افزود: در تمام این سال‌ها چه زمانی که در تیم ملی و یا تیم‌های باشگاهی بودیم تلاش همه ما همین بوده است که والیبال را به کل جامعه بشناسانیم.

بازیکن اسبق تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اهمیت بازیکنان در این ورزش عنوان کرد: این بازیکنان هستند که در نهایت باید اجرا کننده همه مسائل در زمین باشند. این بازیکنان فرزندان ما هستند و باید به آن‌ها برادرانه و پدرانه نگاه کنیم و حمایتشان کنیم.

تندروان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنان ایران در کمال آرامش از مسابقات پیش رو موفق بیرون بیایند و برند والیبال را ارتقا بخشند تا تمام جامعه ایرانی از این اتفاق خوشحال شوند.

انتهای پیام/