شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#نقل و انتقالات

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

نقطه ضعف بزرگ سرخپوشان برطرف شد/ پرسپولیس «گل طلایی» را زد

نقطه ضعف بزرگ سرخپوشان برطرف شد/ پرسپولیس «گل طلایی» را زد

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که یکی از بزرگترین نقاط ضعف فصل گذشته پرسپولیس برطرف شده است به نقل و انتقالات این تیم نمره قبولی داد و گفت: پرسپولیس با جذب «دیاباته» گل طلایی را زد.

بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برد دو بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: هفته‌های ابتدایی لیگ برتر مهمترین بازی‌ها برای کسب قهرمانی است. جمع آوری امتیازات در این دیدارها کمک زیادی به مدعیان در پایان فصل می‌کند تا بتوانند قهرمانی خود را جشن بگیرند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد فنی این تیم افزود: پرسپولیس با توجه به داشته‌هایش در لیست بازیکنان و کادر فنی با نقطه ایده آل فاصله دارد. این تیم برای هماهنگی یکی، دو هفته باید بازی کند تا شناخت لازم در بین آنها برای پیروزی‌های متوالی ایجاد شود.

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به کلین شیت های علیرضا بیرانوند در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: یکی از نقاط ضعف پرسپولیس دروازه بانی بود که با بازگشت بیرانوند این مشکل نه تنها حل شده است بلکه نقطه اتکای فنی محسوب می‌شود. فوتبال روز دنیا شیوه‌های تاکتیکی تیم‌ها را به هم نزدیک کرده و شناخت از استراتژی پرسپولیس نیز زیاد شده است. بنابراین گل نخوردن اهمیتی همچون گلزنی دارد.

داداش زاده درباره جذب شیخ دیاباته برای رفع مشکلات گلزنی این تیم یادآور شد: پرسپولیس حالا نه تنها نمره قبولی در نقل و انتقالات تابستانی می‌گیرد بلکه گل طلایی زده است. دیاباته دست یحیی گل محمدی را برای هر گونه تغییر در خط حمله باز می‌گذاشت تا این تیم بتواند در مواقع نیاز از قدرت بالای بدنی و سرزنی این بازیکن استفاده کند.

او در پایان راجع به انتظار قهرمانی هواداران از پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس بدون اسم بازیکنان هم همیشه درجه یک است، در این تیم اسم‌های زیادی بازی می‌کنند اما باز هم می گویم مهمتر از این اسامی هدفی است که باشگاه دنبال می‌کند هیچ وقت نمی‌شود پرسپولیس را دور از کورس قهرمانی تصور کرد.