شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

شنیده‌ام برزیلی‌ها از برخورد به ایران راضی نیستند

امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی انگیزه بالایی برای بازی مقابل برزیل دارند.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل هلند شکست ناامید کننده ای را تجربه کرده و به همین خاطر در رتبه دوم گروه قرار گرفت تا در مرحله حذفی با برزیل قدرتمند روبرو شود.

والیبال، امیرحسین اسفندیار پس از برگزاری نخستین تمرین تیم ملی والیبال ایران در شهر کاتوویتسه گفت: تمرین نسبتاً خوبی را برگزار کردیم. حدود 2 ساعت تمرین توپی و بدنسازی داشتیم که در مجموع خوب بود.

تمرینات براساس نقاط ضعف و قوت تیم ملی ایران و برزیل برگزار شد. کادر فنی درمورد شرایط با بازیکنان صحبت کردند و امیدواریم که شرایط بهتر شود. بدون شک تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا بهترین نتیجه که همان پیروزی برای والیبال ایران است را کسب کنیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با اشاره به انگیزه بالای ملی پوشان گفت: قطعاً تمام بازیکنان انگیزه بالای دارند، چون یک بازی بسیار مهم درپیش داریم که بسیار سرنوشت ساز است. اگر بتوانیم بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم در واقع نتیجه‌ای خوبی کسب کردیم.

کسب پیروزی مقابل برزیل هم برای بازیکنان خوب است و هم برای والیبال ایران؛ به همین دلیل همه یکدل شده اند و دوست دارند که بهترین نتیجه را کسب کنیم که هم مردم و هم خودمان از نتیجه ای که کسب می‌شود، خوشحال باشیم.

او درخصوص واکنش اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برزیل پس از مشخص شدن برنامه مرحله حذفی گفت: من خودم با هیچکدام از بازیکنان و اعضای کادر فنی برزیل صحبت نکردم، اما یکی از بازیکنان که این کار را کرده بود می‌گفت که برزیلی ها از اینکه قرار است با ایران بازی کنند راضی نیستند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران، گفت: به هر حال اینجا مسابقات قهرمانی جهان است و مهمترین تورنمنت بعد از المپیک برای والیبال به شمار می‌رود. قطعاً همه تیم ها تلاش می کنند که بهترین نتیجه را کسب کنند. اصلاً نمی توان شرایط را پیش بینی کرد؛ همه چیز داخل زمین مشخص می شود و ما هم با 100 درصد توان وارد میدان خواهیم شد تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.