شهر خبر

جنبش جهاد اسلامی:

عملیات الخلیل واکنش طبیعی به اقدامات صهیونیست ها است

عملیات الخلیل واکنش طبیعی به اقدامات صهیونیست ها است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین از عملیات مقاومتی در الخلیل واقع در کرانه باختری به عنوان واکنش طبیعی در قبال اقدامات صهیونیست ها یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه جمعه با صدور بیانیه ای عملیات مقاومتی در الخلیل واقع در کرانه باختری را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است که جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات مقاومتی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین کریات اربع در الخلیل را که توسط فادی محمد غطاس شهید قهرمان از اردوگاه الدهیشه در بیت لحم به اجرا درآمده و منجر به زخمی شدن نظامیان صهیونیست گردید، تبریک می گوید.

این بیانیه می افزاید: با توجه به تشدید قتل و دستگیری علیه فلسطینی ها در قدس و کرانه باختری، این عملیات واکنش طبیعی و مشروع بشمار می رود.

جهاد اسلامی تاکید کرد: این عملیات امتداد شعله مقاومت در شهرها و روستاهای کرانه باختری در مقابل اشغالگران و صهیونیست ها است. این عملیات پویایی مقاومت ملت فلسطین و تداوم آن علیه اشغالگران را نشان می دهد و ثابت می کند که مقاومت مسلحانه گزینه تضمین کننده برای بازدارندگی اشغالگران و ممانعت از اقدامات تروریستی آن است.

در این بیانیه آمده است: به مبارزان مقاومت و مردم در شهرها و مناطق کرانه باختری درود می فرستیم و پایداری آنها علیرغم تمام تلاش ها برای کوچاندن فلسطینی ها را تبریک می گوییم.

گفتنی است که منابع رسانه ای روز جمعه از شهادت یک جوان فلسطینی در شمال شرق الخلیل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند.

در همین راستا، خبرگزاری وفا اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان فلسطینی در نزدیکی منطقه عینون در شمال شرق الخلیل تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

منابع فلسطینی اعلام کردند: جوان فلسطینی مذکور در جریان عملیاتی مقاومتی، یکی از نظامیان صهیونیست را به وسیله سلاح سرد زخمی کرد و هدف شلیک گلوله توسط صهیونیستها قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامی زخمی شده در عملیات مقاومتی در الخلیل یکی از نیروهای ویژه تیپ گولانی است.