شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مرز چذابه#اورژانس#علوم پزشکی#اهواز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

۳۰۰ نیروی درمانی در مرز چذابه مستقر می‌شوند

۳۰۰ نیروی درمانی در مرز چذابه مستقر می‌شوند

چذابه - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حدود ۳۰۰ نیروی درمانی که شامل پزشک، پرستار، تکنسین‌های اورژانس و نیروهای خدماتی هستند در مرز چذابه مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین سرمست شوشتری عصر امروز جمعه ضمن بازدید از مرز چذابه به منظور بررسی آخرین وضعیت امکانات بهداشتی، درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی خبر داد: در اربعین امسال حدود ۳۰۰ نیروی درمانی در مرز چذابه مستقر خواهند شد که شامل پزشک، پرستار، تکنسین‌های اورژانس و نیروهای خدماتی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: سازمان اورژانس با ده‌ها دستگاه آمبولانس، موتورلانس و اتوبوس آمبولانس در خدمت زوار اربعین حسینی خواهد بود.

وی افزود: بیمارستان‌های نفت و طریق‌القدس بستان در آماده‌باش کامل بوده و آماده ارائه خدمات اورژانسی به مردم و زوار هستند و برای حدود ۳۰۰ نفر امکانات اسکان در نظر گرفته شده است.

سرمست با اشاره به گرمی هوا و بیماری‌های ویروسی آبله میمونی و کرونا و همچنین بیماری التور که مواردی از آن در استان خوزستان مشاهده شده است، گفت: تیم‌های کارشناسی بهداشت با گرایش‌های محیط، مبارزه با بیماری‌ها، پیشگیری از بیماری‌ها و… خدمات بهداشتی را به مردم و زوار ارائه می‌دهند و مراقبت سندرومیک به صورت جدی انجام می‌شود تا اربعین امسال را با سلامت کامل پشت سر بگذاریم.