شهر خبر

کی‌روش یک مهره سوخته برای فوتبال ایران است!

کی‌روش یک مهره سوخته برای فوتبال ایران است!

خبرورزشی نوشت: مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به صلاح نیست در شرایط فعلی اسکوچیچ برکنار شود بلکه باید با آوردن دو مربی خارجی، شرایط نیمکت تیم ملی بهتر شود.

بیژن ذوالفقارنسب درباره ریاست دوباره مهدی تاج در فدراسیون فوتبال اظهار داشت : «فکر میکنم تاج با تجربه تلخی که در فدراسیون داشت، می‌خواهد جبران و با عملکردی قابل قبول مشکلات فدراسیون را بر طرف کند. او می‌خواهد ثابت کند فدراسیون با عملکرد حرفه‌ای، شرایط خوبی را برای فوتبال ایران مهیا خواهد کرد.»

او افزود: «تاج مدیر باهوشی است و می‌خواهد جبران کند، در واقع می‌خواهد اعاده حیثیت کند و بهترین عملکرد را در فدراسیون از خود بر جای بگذارد.»

ذوافقارنسب درباره وعده تاج قبل از انتخابات فدراسیون که گفته بود اگر رئیس شوم کی روش را می‌آورم توضیح داد: «هر فردی سلیقه ای دارد ولی به شخصه اعتقاد دارم کی روش در فوتبال ایران یک مهره سوخته است و جایگاه خوبی بین اهالی فوتبال ندارد. به همین دلیل فکر نمی‌کنم تاج به دنبال آوردن کی روش باشد و این موضوع به مصلحت نیست.»

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: «من مخالف برکناری اسکوچیچ هستم و این برکناری به مصلحت فوتبال ایران نیست اما باید کادر فنی تیم ملی تقویت شود. در کادر فنی باید یک یا دو مربی خارجی کنار اسکوچیچ روی نیمکت قرار بگیرند تا تیم ملی در جام جهانی آبرومند بازی کند.»

۲۵۱۲۵۷