شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیت الله

آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر صمت : رضایت مردم از وضعیت زندگی‌شان مهم تر از گزارش مسئولان است / خرید یک کیلو میوه برای برخی خانواده‌ها دشوار است

آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر صمت : رضایت مردم از وضعیت زندگی‌شان مهم تر از گزارش مسئولان است / خرید یک کیلو میوه برای برخی خانواده‌ها دشوار است

تسنیم نوشت : یکی از مراجع تقلید گفت: باید رضایت مردم را جلب کنیم، هر وقت مردم گفتند از زندگی خود راضی هستیم یعنی نظام اسلامی توانسته موفق عمل کند.

آیت‌الله حسین نوری همدانی گفت: گزارش مسوولان در خصوص مسائل کشور مهم است اما مهم این است که مردم از وضعیت زندگی خود راضی باشند، گاهی خرید یک کیلو میوه برای برخی خانواده‌ها دشوار است.

یکی از مراجع تقلید ، امروز در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت در قم، با تاکید بر اینکه ستون دین و اجتماع مردم هستند، بیان کرد: باید رضایت مردم را جلب کنیم، هر وقت مردم گفتند از زندگی خود راضی هستیم یعنی نظام اسلامی توانسته موفق عمل کند.

آیت الله نوری همدانی بر ضرورت داشتن صداقت در تعامل با مردم را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: با دلسوزی و برخورد صادقانه با مردم کارها بهتر پیش می رود.

آیت‌الله نوری همدانی: رضایت مردم باید در اولویت باشد

استاد برجسته حوزه علمیه قم بابیان اینکه صهیونیست‌ها هرگز راضی به گسترش و رونق اسلام نیستند، گفت: مسوولان باید در مسیر رونق اقتصادی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان با برنامه اقدام کنند.

وی از خودسازی به‌عنوان گام اول تربیت نفس یاد کرد و گفت: انسان علاوه بر خودسازی در محدوده شخصی در حوزه اجتماعی نیز دارای رسالت و وظیفه ذاتی است.

این مرجع تقلید اهمیت خدمت‌گزاری به مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: مسوولیت، یک امانت در دست مسوولان است و باید از این امانت به‌درستی صیانت شود.

217