شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تلویزیون

اولین تلویزیون انعطاف پذیر ال جی معرفی شد+عکس

اولین تلویزیون انعطاف پذیر ال جی معرفی شد+عکس

 اولین تلویزیون انعطاف پذیر ال جی  معرفی شد+عکس
اولین تلویزیون OLED انعطاف پذیر ال جی با یک نمایشگر ۴۲ اینچی معرفی شد.

به گزارش ثریا ال جی به تازگی اولین تلویزیون OLED انعطاف پذیر خود را معرفی کرده است. این تلویزیون در دو حالت کاملا صاف و یا منحنی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. تلویزیون جدید ال جی LX۳ به یک مانیتور ۴۲ اینچی مجهز شده است و به لطف آخرین فناوری صفحه نمایش ال‌جی می‌تواند به یک نمایشگر منحنی (با انحنای ۹۰۰R) تبدیل شود.

نمایشگر‌های منحنی برای گیمینگ و صفحه‌های تخت برای تماشای فیلم‌های تلویزیونی و ویدئو مناسب هستند. بر خلاف برخی از مانیتور‌های منحنی که به صورت دستی تنظیم می‌شوند، کاربران تلویزیون جدید ال جی می‌توانند با استفاده از یک دکمه اختصاصی بر روی کنترل تلویزیون، میزان انحنای نمایشگر را تنظیم کنند.

کاربران می‌توانند نمایشگر تلویزیون را در ۲۰ سطح مختلف تنظیم کنند. تلویزیون LX۳ به لطف ویژگی‌های جذاب خود، برای گیمر‌های کنسول یا رایانه شخصی جذاب خواهد بود.

نمایشگر این تلویزیون از فرمت دالبی ویژن با وضوح ۴K و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و آخرین ویژگی‌های HDMI ۲.۱ مانند نرخ تجدید متغیر (VRR) و حالت تأخیر کم خودکار (ALLM) را به ارمغان می‌آورد. این نمایشگر همچنین از فناوری‌های G-Sync انویدیا و یا FreeSync AMD برای کاهش پارگی صفحه نمایش (tearing) وتیک (stuttering) در طول بازی‌ها پشتیبانی می‌کند.

این تلویزیون بیشتر شبیه یک مانیتور غول پیکر است که یک پایه برای تنظیم ارتفاع نیز ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند با استفاده از این پایه نمایشگر را از خود دور و یا به خود نزدیک کنند.

در صورتی که بخواهید گیم خاصی را در اندازه کوچکتر انجام دهید، می‌توانید این نمایشگر ۴۲ اینچی را در اندازه‌های ۳۲ یا ۲۷ اینچی تنظیم کنید. ال جی LX۳ یک برنامه بازی داخلی را نیز ارائه می‌دهد که شامل محافظ‌های صفحه نمایش سفارشی و میانبر‌های Twitch و یوتیوب است.

گیمر‌ها می‌توانند از حالت Multi View ال جی برای مشاهده همزمان محتوا از دو منبع مختلف استفاده کنند. کاربران می‌توانند در حالی که یک ویدئوی یوتیوب را از طریق تلفن همراه بر روی تلویزیون پخش می‌کنند، همزمان از LG Flex برای اجرای یک بازی رایانه‌ای یا کنسولی استفاده کنند.

ال جی یکی از اولین اولین برند‌هایی است که تلویزیون OLED خم شونده را معرفی کرده است. Corsair به تازگی یک مانیتور گیمینگ انعطاف پذیر ۴۵ اینچی و سازنده تلویزیون چینی Skyworth در سال گذشته یک تلویزیون انعطاف پذیر معرفی کردند. ال‌جی هنوز قیمت تلویزیون جدید خود را اعلام نکرده است. این تلویزیون این هفته در نمایشگاه IFA آلمان به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: راهنماتو