شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#جنوب تهران#استاد دانشگاه

قتل هولناک استاد دانشگاه با ضربه چاقو در جنوب تهران

قتل هولناک استاد دانشگاه با ضربه چاقو در جنوب تهران

صد آنلاین | یک استاد دانشگاه در جنوب تهران با انگیزه نامعلوم در خانه‌اش به قتل رسید.

عقربه‌ها ساعت 2 بامداد پنجشنبه دهم شهریورماه را نشان می‌داد که فریاد‌های کمک کمک اعضای خانواده‌‌ای در یک ساختمان در محله امام‌زاده‌حسن به گوش رسید.

خیلی زود همسایه‌ها برای کمک از خانه خود به بیرون  آمدند و در ادامه  با وارد شدن به خانه این خانواده، جسد مرد میانسالی که غرق در خون بود را مشاهده کردند و بی‌درنگ موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دادند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 149 امام‌زاده‌حسن، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جرائم‌ جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض ورود به به سالن پذیرایی خانه با جسد مرد حدودا 50 ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه قفس سینه هدف اصابت یک ضربه چاقو گرفته بود.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی نشان داد، مرد میانسال استاد یک دانشگاه‌آزاد در تهران بوده که به دلایل نامشخص از سوی عامل یا عاملان جنایت به طرز هولناکی کشته شده است.

بازپرس پرونده به دنبال دریافت این اطلاعات مهم به کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت دستور داد تا دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان را بازبینی کنند و همسایگان را برای کشف سرنخ‌های ابتدایی هدف تحقیق قرار دهند.

با دستور محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جرائم‌ جنایی، جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این جنایت وارد عمل شده‌اند.