شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#مشهد#جمعه#امام جمعه

علم الهدی : هر دولتی، مطالبات رهبری را بهتر انجام دهد، دولت موفقی است / رهبری در دیدار اخیر با دولت ، رضایت خود را بیان داشتند

علم الهدی : هر دولتی، مطالبات رهبری را بهتر انجام دهد، دولت موفقی است / رهبری در دیدار اخیر با دولت ، رضایت خود را بیان داشتند

ایسنا نوشت: امام جمعه مشهد اظهار داشت: هر دولتی، مطالبات مقام معظم رهبری را بهتر انجام دهد، در سنجش و ارزیابی ما دولت موفقی است.

سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: هر دولتی، مطالبات رهبر معظم انقلاب را بهتر انجام دهد، در سنجش و ارزیابی ما دولت موفقی است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با اعضای هیات دولت، موارد موفقیت دولت و رضایت خود را بیان داشتند.

امام جمعه مشهد اظهار داشت: از نظر رهبر معظم انقلاب، اینکه دولت توانسته در عملکرد یکساله خود، اعتماد و امید مردم را به نظام و دستگاه اجرایی برگرداند و همچنین انجام سفرهای استانی و حضور در کنار مردم، سرعت عمل مسوولان در برابر حوادث طبیعی و پیش‌بینی نشده و حضور در میدان از جمله ویژگی‌های مثبت دولت سیزدهم است.

علم‌الهدی افزود: زدودن رقابت‌های منفی بین قوا، جوان‌گرایی در عرصه مدیریت، دوری از فرافکنی، خارج کردن مردم از چشم انتظاری و نگاه به دست دیگران، ریل گذاری سیاست خارجی در جذب همسایگان و آماده شدن برای تحول در زمینه های فرهنگی ، مرکز قرار دادن بازار برای کالاهای ایرانی و برجسته سازی شعارهای انقلابی بخصوص شعارهای استکبارستیز از دیگر مواردی است که رهبر معظم انقلاب برای موفقیتهای دولت برشمردند.

معیار جالب سنجش عملکرد دولت از نگاه علم الهدی

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همچنین دولتمردان را به انجام کارهای با برنامه و اجتناب از روزمرگی توصیه کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: مردم باور کردند شیطان روی کره زمین آمریکا است و اینکه امریکا و اروپا هرجا آمدند جز دزدی، جنایت، چپاول و آدمکشی چیزی برجای نگذاشتند، بنابراین باید از آنها فاصله بگیرند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در این کشور جز جنایت کاری نکردند. بر همین اساس وقتی در مصاحبه اخیر مطبوعاتی رییس جمهور سوال شد که حاضرید در نیویورک با رییس جمهور آمریکا روبرو شوید؟ آیت الله رئیسی با کمال قدرت پاسخ داد خیر، چون به نفع مردم نیست.

علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت حضرت رقیه(س) گفت: بعضی افراد در وجود فرزندی بنام رقیه برای امام حسین (ع) تردید کرده‌اند، در حالیکه از نظر همه مقتل نویسان، سیدالشهدا (ع) سه فرزند پسر بنام علی‌اکبر، علی اوسط و علی اصغر و سه فرزند دختر هم بنام فاطمه کبری، فاطمه صغرا و فاطمه صغیره داشتند. فاطمه صغیره همان حضرت رقیه است که با وجود سن بسیار کم نقش مهمی ایفا کرد.

به گفته وی، حضور همه یاران امام حسین(ع) و اقداماتی که در کربلا و اسارت انجام دادند، همه با برنامه و هدفمند بود.

217