شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

با ابزار جدید اینستاگرام، به راحتی محتوایی که علاقه ندارید را فیلتر کنید

احتمال دارد اینستاگرام یک ابزار قدرتمند برای فیلتر کردن محتوا را در این شبکه اجتماعی آزمایش کند.

تلکس

به گزارش تازه‌نیوز، شبکه اجتماعی اینستاگرام اخیرا فعالیت‌های زیادی داشته است و ویژگی‌های فراوانی را به پلتفرم خود اضافه کرده است. در حالی که این شرکت در حال حاضر راهی را برای سفارشی کردن صفحاتی که افراد مشاهده می‌کنند، در اختیار دارد، اما در حال حاضر ابزاری دقیق برای پالایش تصاویر و ویدئو‌هایی که به شکل روزانه برای کاربران ظاهر می‌شود، وجود ندارد. این شرکت به تازگی اعلام کرده است در حال آزمایش راه‌های جدیدی است تا به کاربران اجازه دهد تا در آینده، محتوایی را که در صفحه جستجو مشاهده می‌کنند، بهبود بخشند.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، این ابزار جدید که اینستاگرام در حال آزمایش آن است، به کاربران اجازه می‌دهد تا «فید اینستاگرامی» شان را بیشتر پالایش کنند و بنابراین انتظار می‌رود محتوایی که برایشان نمایش داده می‌شود، بیشتر با آن چیزی که دنبال آن هستند، تطابق داشته باشد.

در حال حاضر، کاربران می‌توانند «فید اینستاگرام» خود رابا انتخاب محتوا و زدن گزینه «علاقه‌مند نیستم» (Not Interested) پالایش کنند. با اینکه این گزینه نیز راه حل خوبی است؛ اما برخی اوقات اگر چندین آیتم علامت زده شوند، ممکن است کُند عمل کند. حالا این شیوه جدید که در مرحله آزمایش قرار دارد، به کاربران اجازه می‌دهد تا چندین آیتم را به یکباره علامت زده و کار را سریعتر و کارآمدتر برای فیلتر محتوا‌هایی بکنند که تمایلی به تماشای آن‌ها ندارند.

همچنین اینستاگرام قرار ا ستپا را از این هم فراتر بگذارد و به کاربران اجازه دهد تا «محتوا‌های پیشنهادی» را که از کلمات، عبارات و حتی ایموجی‌های خاصی در کپشن هایشان و یا حتی هشتگ هایشان استفاده می‌کنند، فیلتر کنند. با این حال اینستاگرام جدول زمان بندی برای اینکه چه زمانی این خدمات در دسترس قرار می‌گیرند، قرار نداده است.

ابزار فیلترینگ اینستاگرام

گفتنی است به تازگی اینستاگرام تمرکز زیادی را برای ایجاد «محیطی امن» برای نوجوانان اختصاص داده است. چندی پیش این شبکه اجتماعی، بخش کنترل «محتوای حساس» (Sensitive Content) را به روز رسانی کرد تا محتوا‌های حساس کمتری بطور پیش فرض برای نوجوانان ۱۶ سال و کمتر نمایش داده شود.

ابزار فیلترینگ اینستاگرام