شهر خبر

علیرضا افتخاری مهمان «شب فیروزه‌ای» می‌شود/ اجرای چند قطعه

علیرضا افتخاری مهمان «شب فیروزه‌ای» می‌شود/ اجرای چند قطعه

سپیده خداوری و علیرضا افتخاری مهمان جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «شب فیروزه‌ای» هستند که از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شب فیروزه‌ای، برنامه تلویزیونی «شب فیروزه‌ای» جمعه ۱۱ شهریور همراه با ۲ مهمان ویژه روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود. سپیده خداوردی بازیگر سینما و تلویزیون و علیرضا افتخاری خواننده شناخته شده کشور مهمان این قسمت از برنامه هستند.

سپیده خداوردی بازیگر سریال‌های ماندگاری نظیر «از یاد رفته»، «آوای باران»، «ترور خاموش»، «خانه امن» و.... است. او اخیراً با سریال «تازه وارد» که از شبکه ۳ سیما پخش می‌شد، مهمان خانه‌های مردم بود. خداوردی در گفتگو با سیدمرتضی حسینی درباره فعالیت هنری خود و کارهای جدیدش در سینما و تلویزیون سخن می‌گوید.

در بخش دیگری از برنامه شب فیروزه‌ای، علیرضا افتخاری خواننده شناخته شده کشور به اجرای قطعاتی می‌پردازد و در گفتگو با مجری برنامه شرکت می‌کند. هم‌چنین گروه رنگین کمان نیز برای کودکان اجرای زنده خواهند داشت.

جُنگ «شب فیروزه‌ای» هر هفته دوشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از شبکه پنج پخش می‌شود. این برنامه که با اجرای سیدمرتضی حسینی روی آنتن می‌رود، در گروه تهران و شهروندی شبکه پنج تهیه و تولید می‌شود.