شهر خبر

مدیران اجازه دهند سینمای هنر و تجربه کار کند

مدیران اجازه دهند سینمای هنر و تجربه کار کند

غلامرضا موسوی عنوان کرد: بعد از تعطیلی گروه هنر و تجربه یک نگرانی برای نمایش فیلم‌های هنری و تجربی ایجاد شده بود اما امروز خوشحالم که فعالیت‌های این گروه از سر گرفته می‌شود.

سید غلامرضا موسوی، تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار برنا با اشاره به فعالیت مجدد گروه سینمایی هنر و تجربه گفت: بعد از تعطیلی گروه هنر و تجربه یک نگرانی برای نمایش فیلم‌های هنری و تجربی ایجاد شده بود اما امروز خوشحالم که فعالیت‌های این گروه از سر گرفته می‌شود و امیدوارم موفق باشند.

تهیه‌کننده فیلم «تارا» با اشاره به نمایش این فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه گفت: فیلم‌های گروه هنر و تجربه فیلم هایی هستند که برخلاف سایر فیلم‌های سینمایی، در سینماها باید برنامه ریزی خاصی برای آنها انجام داد و به شکلی برنامه ریزی کرد کسانی که علاقمند هستند آثار فرهنگی و هنری سینمایی را  ببینند بتوانند این نوع فیلم را ببینند.

وی یادآور شد: افرادی که در دوره جدید برای گروه سینمایی  هنر و تجربه انتخاب شدند سینما را می‌شناسند. به نظر من باید به آنها این فرصت را داد که کار را پیش ببرند و برخی مدیران اجازه بدهند این دوستان کار کنند. البته مدل جدیدی که آن‌ها انتخاب کرده‌اند کمی باید تجربه شود ولی در نهایت به آینده و موفقیت این گروه امیدوارم.

انتهای پیام/