شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##کاهش#چشمگیر#حوادث#ترافیکی#امکان‌پذیر#است

کاهش چشمگیر حوادث ترافیکی امکان‌پذیر است

کاهش چشمگیر حوادث ترافیکی امکان‌پذیر است

رئیس جمعیت هلال احمر در اولین سمپوزیوم ملی مدیریت کاهش تلفات حوادث ترافیکی گفت: این شروع فعالیت یک قرارگاه عملیاتی برای کاهش چشم‌گیر حوادث ترافیکی با مشارکت تمامی دستگاه‌های مسئول است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صبح امروز نخستین سمپوزیوم ملی قرارگاه مدیریت و کاهش تلفات حوادث ترافیکی به ابتکار جمعیت هلال احمر در سالن معاونت توانبخشی این جمعیت برگزار شد و رئیس این جمعیت به عنوان میزبان نمایندگان دستگاه‌های مسئول حوادث ترافیکی گفت: به جز قانون و وظیفه حاکمیتی که برای نجات جان مصدومان در جاده‌ها به هلال احمر واگذار شده؛ عملیات جست‌وجو و نجات در حوادث ترافیکی یک تکلیف اخلاقی و رسالتی بشردوستانه است.

امیدواریم بتوانیم با اقدامات فوری، همدلی و مشارکت دستگاه‌های مسئول گام مهمی در این روزها برای کاهش تلفات محورهای مواصلاتی در غرب کشور داشته باشیم. ترافیک ناشی از راهپیمایی بزرگ اربعین در روزهای پیش رو باید امن و با حداقل حوادث ترافیکی باشد و پایگاه های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در آمادگی کامل هستند.
 
کولیوند افزود: پس از اربعین کم کم برای امدادرسانی زمستانه در محورهای مواصلاتی می‌رسیم و بعد از آن امیدواریم پویش « نوروز ۱۴۰۲ بدون سوانح ترافیکی» به عنوان نماد این قرارگاه به موفقیت مطلوب برسد.
 
در این برنامه سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا و جعفر حسین نماینده سازمان بهداشت جهانی در تهران سخنرانی کردند. 

 

انتهای پیام/