شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هندبال

حسن پروانه: خوشحالیم که نسل طلایی هندبال ظهور کرده است

حسن پروانه: خوشحالیم که نسل طلایی هندبال ظهور کرده است

کارشناس هندبال گفت: خوشحالیم که نسل طلایی هندبال ظهور کرده است و به آینده بسیار امیدوارم.

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی موفق شد سهمیه مسابقات قهرمانی جهان 2023 را نیز به دست بیاورد.

حسن پروانه، کارشناس این رشته پیرامون موفقیت تیم ملی نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: جهانی شدن تیم نوجوانان اتفاق بزرگ و تاریخی است به هرحال شکست بحرین و عربستان که از قدرت‌های اول این رشته در رده های پایه هستند کار بزرگی است که خداراشکر پس از برگزاری اردوها و تمرینات منظم تیم ملی نوجوانان با حمایت های فدراسیون هندبال و هدایت مجید رحیمی زاده ضمن جواز در مسابقات جهانی راهی فینال مسابقات قهرمانی آسیا شد.

وی با اشاره به بازی فینال مقابل کره جنوبی هم گفت: برای طلایی شدن باید تلاش بیشتری داشت. متاسفانه مثل دور مقدماتی این بازی را هم مقابل کره واگذار کردیم البته با یک گل کمتر اما به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم سعی خود را کردند اما زورشان نرسید. هرچند نباید فراموش کرد که فارغ از هر نتیجه نوجوانان ایران پشتوانه این رشته هستند و جامعه هندبال بسیار خوشحال و خرسند است که یک نسل طلایی در هندبال ظهور کرده است.

کارشناس هندبال انتخاب علیرضا پاکدل را به عنوان عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک را منشا خیر و برکت دانست و افزود: علیرضا پاکدل جوان شایسته و مدیری توانمند است. او در طول یک سال اخیر در هندبال انقلاب کرد و 7 تیم ایران جواز شرکت در مسابقات جهانی را کسب کردند که از بعد انقلاب این اتفاق نه تنها در هندبال بلکه در جامعه ورزش کشور بی سابقه بوده و به هرحال کسب آرای قاطع و اعتماد مجمع به پاکدل نشان از لیاقت و توانمندی او بود. پاکدل از این به بعد نماینده 51 فدراسیون ورزشی در کمیته ملی المپیک است و توقعات و انتظارات را از او بالا می‌برد.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام/