شهر خبر

پاسخ نکونام به یک شایعه:

تیم ملی؟ تمرکز من روی فولاد است

تیم ملی؟ تمرکز من روی فولاد است

اصفهان- نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد در واکنش به احتمال پیشنهاد تیم ملی اعلام کرد تمام تمرکز خود را روی فولاد می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه چهارشنبه در نشست خبری بعد از مصاف با سپاهان که با برد تیمش همراه بود، اظهار داشت: بازی تاکتیکی ای بود. خیلی با برنامه بازی کردیم. سپاهان را کامل می‌شناختیم.

وی افزود: این تیم در سه مسابقه موفق به زدن ۶ گل شده بود و موقعیت‌های زیادی هم خلق می‌کند، اما امروز حتی یک موقعیت هم به آنها ندادیم. توانستیم آنها را کنترل کنیم و حتی در ضدحملات اگر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم زودتر به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ادامه داد: واقعاً به باشگاه سپاهان تبریک می‌گویم. یک تیم خوب و با پرستیژ را دیدیم. فوق العاده قوی و خوب هستند و امروز بازی تاکتیکی را دیدیم.

نکونام تصریح کرد: دیدید ما کامل با برنامه بازی کردیم و برای تعویض‌هایمان هم برنامه داشتیم با اینکه یکی دو یار نبودند و یکی دو یار هم تازه به ما اضافه شده‌اند کیفیت خودمان را نشان دادیم و شرایط خوبی را در زمین پیاده کردیم و بردیم.

وی تاکید کرد: حتی اگر گل را زودتر یا دیرتر می‌زدیم برای‌مان فرقی نداشت و تیم‌مان امروز خیلی خوب و عالی بازی کرد و مستحق پیروزی بودیم. موقعیتی هم به تیم خوب و پرمهره سپاهان ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ضمن تمجید از هواداران دو تیم ابراز داشت: از هواداران دو تیم و به خصوص هواداران خودمان تشکر می‌کنم که این همه راه آمدند و ما را تشویق کردند. جو بسیار خوب و قابل احترامی درورزشگاه بود.

وی در خصوص عملکرد کنت تصریح کرد: این نتیجه شکل تیمی‌مان است که کار گروهی را انجام می‌دهیم. ما به نفر بستگی نداریم. کنت یکی از دروازه‌بان های خوب ما هست و به خاطر همین جذبش کردیم. ما از چهار بازی در سه مسابقه گل نخوردیم و این به خاطر عملکرد تیمی ما است و به ویژه دروازه بان ما.

نکونام با اشاره به عملکرد پاتوسی تصریح کرد: دژاگه و پاتوسی مطمئناً بازیکنان خوبی هستند، اما متأسفانه دیر به تیم اضافه شدند و اگر زودتر می‌آمدند الان پر مهره تر و ایده آل تر بودیم. سعی می‌کنیم اینها را کم کم به تیم اضافه کنیم و از وجودشان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: واقعاً داشتن نه فقط پاتوسی و دژاگه که همه بازیکنان ما خیلی خوب است و من واقعاً خوشحالم که کنار من هستند و با هم کار می‌کنیم. از این نظر آدم خوشبختی هستم. اشکان و پاتوسی کیفیت شأن را نشان دادند و در آینده بهتر و بیشتر خواهیم دید، چون اینها فوتبالیست‌هایی هستند که خیلی بیشتر از اینها می‌توانند به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فولاد در واکنش به سوالی در خصوص احتمال پیشنهاد تیم ملی گفت: ببینید چیزی که برای ما مهم است و خودتان دید من هر وقت درباره این موضوع حرف می زنم درباره پیشرفت فوتبال صحبت می‌کنم. در هر زمینه‌ای. اگر فوتبال ما به جام جهانی برود، لیگ خوبی خواهیم داشت. بازیکنان تمام توانشان را می‌گذارند تا به جام جهانی بروند. من تمام تلاش و زحمتم را انجام می‌دهم. قطعاً اگر قرار بر این باشد که دیده بشوم و مربی خوبی باشم، این اتفاق خواهد افتاد. من تمام تمرکزم روی باشگاه فولاد خوزستان، بازیکنان و تیمم است. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم و در آن آینده هر جایی باشم بهترین کارم را انجام خواهد داد. این یک واقعیت حرفه‌ای است.

وی در خصوص عملکرد فغانی تصریح کرد: برخوردهای عالی؛ آوانتاژهای خوب. اصلاً کیف می‌کند آدم همچین قضاوتی را می‌بیند. واقعاً به ایشان خسته نباشید می گویم. آقای فغانی افتخار فوتبال ایران است و برای رسیدن به این جایگاه زحمت کشیده است. امیدوارم فینال جام جهانی را قضاوت کند. جام ملت‌ها را قضاوت کند. چون واقعاً لیاقتش را دارد. یک سری داورانمان هم هستند در لیگ که شرایط خوبی دارند.