شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

حاشیه پرسپولیس و صنعت نفت؛

شادی خاص مهاجم هلندی و اقدام جالب گل‌محمدی/ مهمان ویژه در آزادی

شادی خاص مهاجم هلندی و اقدام جالب گل‌محمدی/ مهمان ویژه در آزادی

در روزی که بانوان هوادار تیم فوتبال پرسپولیس برای اولین بار در لیگ برتر روی سکوی ورزشگاه آزادی نشستند، مهاجم هلندی سرخپوشان هم برای اولین بار پایش به گلزنی باز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی با حضور زنان و مردان علاقه بند به این تیم برگزار شد.

* سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان مهمان ویژه در ورزشگاه آزادی حاضر شد و دیدار این دو تیم را از نزدیک تماشا کرد.

* یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قبل از شروع مسابقه به سمت جایگاه هواداران خانم پرسپولیس رفت تا ورود آنها برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر را خوشامد گفته که همین موضوع با تشویق او همراه بود.

* سیدجلال حسینی که به تازگی مدرک تیم مربیگری را دریافت کرده است در بین تماشاگران حاضر شد تا دیدار این تیم را از نزدیک تماشا کند.

* هواداران صنعت نفت آبادان که نزدیک ۵۰۰ نفر بودند در جایگاهی که چسبیده به هواداران پرسپولیس حضور داشتند تیم خود را تشویق می‌کردند. همین موضوع باعث تنش‌های لفظی زیادی بین آنها شد. این در حالی است که همواره جایگاه هوداران دو تیم با فاصله مناسب تعبیه شده بود.

* اضافه وزن یورگن لوکادیا که تنها مهاجم پرسپولیس در این دیدار بود کاملاً مشخص بود اما فعالیت مهاجم هلندی سرخ‌ها در محوطه جریمه صنعت نفت آبادان مدافعان میهمان را بارها به دردسر انداخت.

* هواداران خانمی که با نداشتن بلیت به ورزشگاه آزادی آمده بودند در اواخر نیمه اول مجوز ورود پیدا کردند.

* عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی مهدی ترابی باعث برخورد احسان مرادیان دروازه بان نفت آبادان با او شد. آنها انتظار داشتند هنگام مصدومیت مهاجم این تیم ترابی بازی را متوقف می‌کرد.

* محمود خوردبین مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور داشت. همچنین حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه نیز بین هواداران پرسپولیس حضور داشت تا با آنها بازی را تماشا کند.

* یورگن لوکادیا زننده گل اول پرسپولیس شادی گل خود را با هواداران خانم این تیم تقسیم کرد.