شهر خبر

هشدار حماس درباره طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی

هشدار حماس درباره طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» درباره طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در نزدیکی قدس اشغالی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «عبد الرحمان شدید» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس درباره طرح جدید رژیم صهیونیستی برای ساخت ۱۲۵۰ واحد شهرک نشینی در نزدیکی قدس اشغالی هشدار داد.

وی گفت: این اقدام رژیم صهیونیستی به دیگر جنایت های این رژیم از جمله یهودی سازی اراضی اشغالی، سرقت اراضی فلسطینیان و آواره کردن ساکنان اصلی اضافه می شود. گسترش شهرک سازی رژیم صهیونیستی در سایه چراغ سبز آمریکا صورت می گیرد که جو بایدن رئیس جمهور این کشور در سفرش به اراضی اشغالی اجازه آن را به مسئولان صهیونیست داد، البته سکوت جامعه بین الملل و سیاست های دو گانه نیز در گستاخی صهیونیست ها بی تاثیر نیست.

«عبد الرحمان شدید» افزود: تداوم سیاست های اشغالگرانه و متجاوزانه رژیم صهیونیستی پیامی است به کشورهایی که به دنبال عادی سازی روابط با این رژیم هستند.

وی گفت: مسئولان تل آویو عطش قتل، سرقت اراضی و آواره کردن ساکنان آن را دارند و به تلاش ها برای پایان دادن به اشغالگری هیچ اهمیتی نمی دهند. تشدید روند شهرک سازی نیازمند تشدید مقاومت در برابر نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست است.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که به زودی ۱۲۵۰ واحد مسکونی جدید در شهرک صهیونیست‌نشین گیلو در اراضی بیت جالا واقع در استان بیت لحم احداث خواهد کرد.