شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجیدی#فرهاد مجیدی#نفت

بازی خطرناک ساپینتو با دستاورد فرهاد مجیدی

بازی خطرناک ساپینتو با دستاورد فرهاد مجیدی

ریکاردو ساپینتو پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان صحبت عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال در پایان دیدار روز گذشته تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان کنایه عجیبی به فرهاد مجیدی زد. او در خصوص تیم سال گذشته استقلال گفت:«سال گذشته استقلالی را می‌دیدیم که فقط دفاع می‌کرد و دفاع می‌کرد و یک موقعیت می‌آمد و گل می‌زد. امسال استقلالی را می‌بینید که فوتبال بازی می‌کند و تهاجمی بازی می‌کند و خوب پرس می‌کند.»

این جملات ساپینتو در خصوص سرمربی که فصل گذشته تیم خود را قهرمان کرده بسیار عجیب است و شاید در ادامه فصل برای او گران تمام شود. وقتی خود ساپینتو تیمش را استقلال فصل گذشته مقایسه می‌کند پس باید منتظر باشد در ادامه فصل از دیگر جنبه‌ها هم با تیم مجیدی قیاس شود. شاید بهتر بود او در ابتدای فصل چنین حرفی نمی‌زد و از همین ابتدای کار خودش را وارد چالش نمی‌کرد؛ به هر حال مجیدی با توجه به قهرمانی بدون شکست فصل گذشته در بین استقلالی‌ها به شدت محبوب است.

از طرفی قیاس تیم فصل گذشته استقلال با تیم امسال چندان کار منطقی نیست چون دو تیم با سیستم‌های مختلفی بازی می‌کردند و استقلال امسال در خط حمله نفرات بهتری در اختیار دارد که دست ساپینتو را برای انجام بازی هجومی و تماشاگرپسند باز گذاشته است. برخلاف مجیدی که اولویتش روی گل نخوردن و ثبت کلین‌شیت بود، ساپینتو به انجام فوتبال هجومی تمایل دارد و رسیدن به این سبک بازی هم نیازمند زمان است.

258 258