شهر خبر

احمدی: سجادی می‌تواند مشکلات ورزش را برطرف کند/ تلاش وزیر فوق العاده است

احمدی: سجادی می‌تواند مشکلات ورزش را برطرف کند/ تلاش وزیر فوق العاده است

عبدالحمید احمدی گفت: سعی سجادی این است که بتواند مشکلات و چالش‌هایی که پیش‌روی ورزش است را برطرف کند.

عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی سابق وزارت ورزش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره عملکرد دولت سیزدهم در حوزه ورزش و جوانان اظهار داشت: سجادی یک چهره شناخته شده ورزشی و یک تحصیلکرده در حوزه ورزش است. یکی از انتظارات همیشگی جامعه ورزش همین امر بود که این مسئولیت به یک چهره ورزشی سپرده شود بنابراین انتخاب دکتر سجادی را می‌توانیم یک گزینه مطلوب برای ورزش کشورمان بدانیم.

وی افزود: طبعا سعی سجادی این است که بتواند مشکلات و چالش‌هایی که پیش‌روی ورزش است را برطرف کند و بتواند به مسئولیت‌ها و آن وظایفی که در قانون اهداف و وظایف و اختیارات ورزش و جوانان به آن تاکید شده عمل کند.

احمدی در ادامه عنوان کرد: در حقیقت ما همیشه چالش‌هایی را پیش روی مدیران ارشد ورزش کشور داشتیم، دکتر سجادی هم از این موضوع مستثنی نبودند و نخواهند بود. تلاش شخص ایشان از نظر من فوق العاده است. سجادی سعی کرده در جایگاه یک مدیر ورزشی بهترین اقدامات و تصمیمات را برای ورزش بگیرد و با هماهنگی و تعامل با کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی کار ورزش را پیش ببرد.

وی یادآور شد: یکی از موضوعات مهمی که در جامعه ورزش مطرح بوده و هست تیم مدیریتی دکتر سجادی است. البته نه در همه بخش‌ها و حوزه‌ها اما در ورزش مهم است که تیم مدیریتی بتواند هم‌پای وزیر چالش‌ها را دنبال کند. از دید من دکتر سجادی در این بخش نیاز به تقویت دارد تا بتواند هم شرایط مناسب‌تری را برای خودشان در وزارت و هم ورزش کشور را در جهت پیشبرد اهداف‌شان یاری کند.

انتهای پیام/