شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

سجادی: باید به بهترین شکل از پیست ملی اتومبیلرانی نگهداری شود/ ۸۰۰ پروژه ورزشی از ابتدای دولت به بهره برداری رسیده است

سجادی: باید به بهترین شکل از پیست ملی اتومبیلرانی نگهداری شود/ 800 پروژه ورزشی از ابتدای دولت به بهره برداری رسیده است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در حال حاضر باید از پیست ملی اتومبیلرانی به بهترین شکل نگهداری و استفاده کرد، گفت: در صورتی که جزو اهداف و برنامه‌های فدراسیون ساخت پیست دیگری باشد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدحمید سجادی در جمع خبرنگاران حاضر در مراسم افتتاح و بهره برداری رسمی از سیستم روشنایی پیست ملی موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: خدا را شاکرم که با تامین نور این پیست، علاقمندان به این رشته ورزشی بسیار شاد بودند و همه اتفاقات به نظرم به افتخار خود جامعه بزرگ و جوان و ماجراجوی فدراسیون‌ اتومبیلرانی، موتورسواری و کارتینگ بود.

وی افزود: آنچه اتفاق افتاد سرآغاز راهی برای تکمیل پروژه‌های مرتبط به توسعه این رشته است که قطعا با پیش‌بینی‌های صورت گرفته این راه تداوم خواهد یافت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همانطور که استحضار دارید نور بخشی از پیست تامین شده و‌ ضلع جنوبی هم می‌بایست تامین نور شود. ضمن اینکه برای این مجموعه یک میهمانسرا و خوابگاه هم از سوی مسئولان مطرح شد که من قول دادم با کمک شرکت توسعه ضمن کامل کردن نور، خوابگاه را هم تامین خواهیم کرد.

وی نوسازی، تجهیز، استحکام سازه و زیباسازی جایگاه تماشاگران را هم یکی دیگر از اقدامات توسعه‌ای برای زیرساخت این رشته ورزشی اعلام کرد و اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد این موارد با هم به پیش برود تا در حداقل زمان محقق شود.

دکتر سجادی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: 6 هزار پروژه ورزشی در دست اجرا داشتیم که حدود 800 مورد آن به اتمام رسیده و تعداد 5 هزار و 200 مورد این پروژه‌ها باقی مانده است و باور دارم. ما بین این پروژه‌ها، تامین نور و ساخت یک مکان اقامتی که حدود 40 تخت می‌خواهد کار عجیبی نیست. ضمن اینکه در مورد سکوهای تماشاگران علاوه بر افزایش ظرفیت باید تلاش کنیم نشیمن، صندلی و نور شب این مکان را متناسب با شأن و مرتبه جوانان کشورمان تامین کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان فدراسیون، شرکت توسعه و مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: برای این فدراسیون به دنبال یک اسم و صفت بودم که به اعتقاد من «فدراسیون پرانرژی» زیبنده آن است که باید برنامه‌های توسعه‌ای آن تداوم یابد.

وی درباره ساخت پیستی دیگر در فضایی متفاوت بیان کرد: اگر فدراسیون جانمایی کند و فضای مناسب با دسترسی‌های لازم را معرفی کرده و جزو اهداف فدراسیون هم باشد ما استقبال می‌کنیم و در این ارتباط مشکل خاصی نداریم.

سجادی گفت: اگر امکان توسعه داشتیم بهترین مکان مجموعه ورزشی آزادی است که متاسفانه محدودیت فضا داریم، بنابراین در شرایط کنونی این پیست ملی باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/