شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سرمربی استقلال#مسجد#نفت

ساپینتو: از نتیجه بازی راضی نیستم

سرمربی استقلال می‌گوید از نتیجه بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان راضی نیست.
پ

سرمربی استقلال می‌گوید از نتیجه بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان راضی نیست.

به گزارش ایسنا، ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی صفر بر صفر تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: عصر بخیر بازی سختی بود اما مساله سختی که وجود داشت، بازی کردن در دمای ۴۰ درجه بود. در نیمه اول تا ۱۵ دقیقه اول نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم و حریف تا ۳۰ دقیقه اول خوب کار کرد اما در ۱۵ دقیقه پایانی بازی خوب بازی کردیم و موقعیت ایجاد کردیم. در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم و چند موقعیت ایجاد کردیم.

او ادامه داد: تمام‌کنندگی خوبی نداشتیم و امیدوارم این مساله را بهبود ببخشیم. این نتیجه مطلوب ما نبود و ما سه امتیاز بازی را می‌خواستیم. تیم حریف بازیکنان خوبی داشت و عملکرد خوبی از خود ارائه داد. با وجود اینکه حریف خوبی داشتیم اما دمای هوا شرایط سختی برای ما ایجاد کرد.

سرمربی استقلال افزود: من هیچ ناهماهنگی ندیدم. من به نظرهای مطرح شده احترام می‌گذارم. سال گذشته استقلال فقط دفاع می‌کرد و از تک موقعیت‌ها استفاده می‌کرد اما استقلال الان دارد بازی می‌کند و نیاز به زمان داریم تا به کیفیت مورد نظر خود دست پیدا کنیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما به گل دست پیدا نکردیم. ما مهاجمان قابل توجهی داریم و فرصت‌های زیادی داشتیم. ما در مسیر درستی قرار داریم و فضا داریم که پیشرفت کنیم و این مساله را ادامه خواهیم داد.

او در پایان گفت: ما بهترین شانس‌ها را داشتیم و حریف را دست کم نگرفتیم اما شانس‌های حریف بیشتر از ما نبود. ما بهترین فرصت‌ها را در این بازی داشتیم. جو خوبی در ورزشگاه وجود داشت و بازی خوبی برای تیم‌ها بود. تبریک می‌گویم.