شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#فولاد#سپاهان

مورایس:

نیازمند تجربه خوبی دارد/ فولاد فقط دفاع نمی‌کند

نیازمند تجربه خوبی دارد/ فولاد فقط دفاع نمی‌کند

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص روند انتخاب دروازه‌بان در این تیم گفت: ما چهار دروازه‌بان خوب داریم اما نیازمند از لیگ دیگری با تجربه بیشتر آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری قبل از مصاف با فولاد خوزستان اظهار داشت: دو تیم خوب با یکدیگر مصاف دارند و طرفداران هر دو تیم شور و اشتیاق زیادی برای دیدن این بازی دارند.

وی افزود: فولاد تیم بسیار خوب با سرمایه گذاری مناسب است که بازی فردا برای ما و آنها از اهمیت بالایی برخوردار است و هر دو تیم انگیزه بالایی برای این بازی دارند، زیرا دو تیم خوب لیگ به مصاف همدیگر می‌روند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: تیم ما بالانس خوبی داریم و می‌دانیم که فولاد سازماندهی تیمی خوبی دارد و ما برای استفاده از کیفیت خود برای کسب برتری در موقعیت‌های بازی آمادگی داریم.

مورایس تصریح کرد: فولاد بازی تهاجمی خوبی دارد و تنها دفاع نمی‌کند ما نیز باید شرایط خوبی را برای خود رقم بزنیم، ما سعی می‌کنیم در دفاع و حمله کیفیت خود را حفظ کنیم.

وی در خصوص وضعیت مصدومان سپاهان ابراز داشت: اطلاع دقیقی از وضعیت علی محمدی و کریمی ندارم زیرا آنها تحت نظر پزشک تیم هستند، محمد کریمی مصدومیت سه هفته‌ای داشت که یک هفته آن باقی مانده است، اما مصدومیت علی محمدی بیشتر است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به عملکرد مغانلو در این تیم تصریح کرد: وقتی مسی از بارسلونا به پاریس رفت، زمان زیادی برد تا روند گلزنی خود را پیدا کند، شهریار به خوبی کار می‌کند و کار خود را به خوبی پیش می‌برد.

وی تاکید کرد: اگر انتظارات از شهریار پایین‌تر بیاید، شرایط بهتر می‌شود. انتظار نداریم یک‌نفر تمام مسائل را برای ما حل کند و اگر کسی گل نزد، بازیکن دیگری است که این کار را انجام دهد.

مورایس درباره حضور همزمان مظاهری و نیازمند در سپاهان توضیح داد: ما نه دو دروازه‌بان خوب بلکه چهار دروازه‌بان خوب داریم و از کسی استفاده می‌کنیم که عملکرد بهتری داشته باشد.

وی افزود: پیام بازیکن با استعدادی است که با توجه به تجارب خود می‌تواند شرایط تیم را بهبود بخشد. من از هر کدام آن‌ها انتظار دارم که به بهترین نحو کار کنند و به هم دیگر نگاه کنند، زیرا هر کدام از این دروازه‌بان‌ها مهارت‌های مختلفی دارند و می‌توانند از یکدیگر یاد بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تغییر مدافعان میانی خود خاطر نشان کرد: همه بازیکنان در این پست تجربه اول‌شان در سپاهان را پشت سر می‌گذارند. دو نفر از آن‌ها لیگ ایران را می‌شناسند، اما دو مدافع خارجی هنوز لیگ ایران را به خوبی نمی‌شناسند.

وی ادامه داد: آن‌ها کار خود را به خوبی انجام می‌دهند، من شناخت کافی نسبت به لیگ ندارم و شاید تصمیم درستی برای استفاده از آن‌ها نگرفتم. انتخاب مدافعان بستگی به شکل و شخصیت و نوع بازی زوج دفاعی دارد و شاید در بازی بعدی نیز نیلسون و دانشگر را امتحان کنم که تا حالا استفاده نکردم، اما آنها بازیکنان من هستند که به آن‌ها اعتماد دارم و هر روز سخت تلاش می‌کنند.