شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران#تیم فوتبال

نکونام:

سپاهان مثل هر سال هزینه کرده/ آنها جزو سه تیم برتر هستند

سپاهان مثل هر سال هزینه کرده/ آنها جزو سه تیم برتر هستند

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:سپاهان جز سه تیم برتر ۶-۷ سال اخیر فوتبال ایران بوده و هر سال برنامه‌ریزی و شرایط خوبی داشته اند که در بالای جدول باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از مصاف با سپاهان حاضر نشد.

نکونام در فایل صوتی قبل از این مصاف اظهار داشت: سپاهان مثل هر سال هزینه خوبی برای حضور در بالای جدول انجام داده و برنامه‌ریزی خوبشان در این سال‌ها را ادامه داده‌اند.

وی با قدرتمند خواندن سپاهان افزود: بازی بسیار سختی را فردا مقابل این تیم داریم که هم کادرفنی و هم بازیکنان خوبی در اختیار دارند دارند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: می‌دانیم باید در میدان کاملاً باهوش باشیم و کم اشتباه در زمین حاضر بشویم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. نکته مهم این است که با تمرکز بالا و حواس جمع حضور پیدا کنیم و تا پایان بازی کم اشتباه حاضر شویم.

نکونام اضافه کرد: می‌دانیم مقابل تیم خوب و با کیفیتی قرار خواهیم گرفت، اغراق نیست اگر بگوییم سپاهان جز سه تیم برتر ۶-۷ سال اخیر فوتبال ایران بوده و هر سال برنامه‌ریزی و شرایط خوبی داشته‌اند که در بالای جدول باشند.

وی تصریح کرد: ما در فولاد سعی کرده‌ایم این شرایط را مثل سپاهان داشته باشیم، بتوانیم این شرایط را کنار خودمان حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: نیاز داریم که هر سال برنامه‌ریزی دقیق با شرایط خوب و آوردن بازیکنان با کیفیت، بتوانیم بهترین‌ها را برای فولاد و مردم خوزستان رقم بزنیم. امیدواریم فردا یک بازی خوب از هر دو تیم باشد و ما بتوانیم موفق شویم.