فرو کردن میخ بر سر یک زن / او دختر زا بود ! + عکس های حیرت انگیز

 یک رمال میخی به طول ۵ سانتی متر را در سر مادر بارداری در شهر پیشاور پاکستان فرو کرد تا مطمئن شود فرزندش پسر است. دکتر حیدر خان در شهر پیشاور در شمال غرب پاکستان گفت که این زن پس از اینکه سعی کرد با انبردست میخ را از سرش بیرون بکشد و موفق نشد برای معاینه به بیمارستان رفت.

دکتر خان که جراحی را برای برداشتن میخ از سر زن باردار انجام داد، گفت: «او کاملا هوشیار بود، اما درد شدیدی داشت.» این زن در حال حاضر سه دختر دارد و دختر چهارم خود را باردار است. عکس‌برداری با اشعه ایکس نشان داد که یک میخ به طول ۵ سانتی‌متر پیشانی زن را سوراخ کرده است، اما خوشبختانه روی مغز تأثیری نداشته است.

کوبیدن میخ بر سر زن باردار برای پسر شدن

تصویر اشعه ایکس میخی را نشان می‌دهد که به سر یک زن باردار در شهر پیشاور در شمال غرب پاکستان کوبیده شده است. دکتر خان گفت فردی که میخ را به سر زن باردار زده باید از چکش یا چیز سنگین استفاده کرده باشد. این زن در ابتدا به کارکنان بیمارستان گفت که به توصیه رمال، خودش به سرش میخ کوبیده است، اما بعداً اعتراف کرد که این رمال بوده که این کار را انجام داده است تا اطمینان حاصل کند که او پسر به دنیا خواهد آورد.

این زن پس از طی کردن دوره درمانش از بیمارستان خارج می‌شود. پلیس پیشاور در تلاش است که رمال را شناسایی کرده و از او بازجویی کند. پلیس دوربین مداربسته بیمارستان را باز کرده و در حال بررسی فیلم‌های آن برای یافتن زن متهم است. عباس احسن فرمانده نیروی انتظامی گفت: به زودی او را پیدا خواهیم کرد.

پاکستانی‌ها و بسیاری از کشور‌های آسیای جنوبی اغلب بر این باورند که پسران نسبت به دختران امنیت مالی بهتری برای والدین خود فراهم می‌کنند. همچنین رمال‌هایی که بیماری‌ها را با روش‌های غیرعلمی درمان می‌کنند هنوز در پاکستان محبوب هستند.

کوبیدن میخ بر سر زن باردار برای پسر شدن

کوبیدن میخ بر سر زن باردار برای پسر شدن

کوبیدن میخ بر سر زن باردار برای پسر شدن