شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#خانواده شهید

مراسم تقدیر از سازندگان «راز ناتمام» با حضور خانواده شهید با هنر برگزار شد

مراسم تقدیر از سازندگان «راز ناتمام» با حضور خانواده شهید با هنر برگزار شد

خانواده شهید باهنر به همراه جمعی از مدیران صدا و سیما از سازندگان عوامل «راز ناتمام» تقدیر کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ در آستانه سالروز شهادت شهید محمدجواد باهنر خانواده این شهید گرانقدر بعد از ظهر روز گذشته (۷ شهریور ماه) در سالن همایش بنیاد فرهنگی رفاه از سازندگان مجموعه تلویزیونی «راز ناتمام» که این شب‌ها از شبکه اول سیما در حال پخش است، تقدیر به عمل آوردند.

تقدیر از عوامل راز ناتمام

در ابتدای این مراسم دکتر ناصر باهنر فرزند ارشد شهید باهنر پس از عرض خیر مقدم به حاضرین در سالن اظهار داشت: بسیار خوشحالم پس از مدت‌ها سریالی با محوریت زندگی تعدادی از بزرگان این مرز و بوم ساخته شد تا نسل جوان را با رشادت‌های قهرمانان کشور عزیزمان ایران آشنا کند. اتفاقی که در صدا و سیمای ما تاکنون رخ نداده بود و جای امیدواری دارد. به عوامل این سریال خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم و به خوبی می‌دانم که طراحی گریم روزانه تک تک بازیگران چه مشقت‌هایی به همراه دارد. قطعا تمامی عزیزان سازنده این سریال تلاش خود را به کار بسته‌اند تا اثری در خور توجه تولید کنند.

ناصر باهنر

سیدعباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌ها نیز گفت: ما برای برنامه تولیدات نمایشی استان‌ها در دوره پنج ساله اول سریال‌های شهید بهشتی، شهید باهنر، شهدای محراب آیت‌الله صدوقی، شهید محراب آیت‌الله قاضی‌طباطبایی و شهید مدنی را در دستور کار داریم. در کنار آن دو سریال «جلال 1و 2» را نیز برای پرداختن به انقلاب تبریز تولید شد و به پخش رسید.

عوامل راز ناتمام

وی ادامه داد: سریال‌های «سرداران شهید» در استان همدان و «حبیب سپاه» در استان اصفهان قرار است ساخته شوند، البته سریال‌های شهید بهشتی، شهید خرازی و شهید کاظمی نیز در دستور کار ما  بود که با استانداری اصفهان تفاهم‌نامه امضا کرده‌ایم و زمان زیادی برای تولید آن گذشت. در همین حین تغییر استاندار را شاهد بودیم که متأسفانه همچنان به وعده عمل نشده است. با تمام این تفاسیر آقای رمضانی در استان کرمان موفق شدند سریال «راز ناتمام» را با بودجه اندک تولید کنند.

تقدیر از عوامل راز ناتمام

دکتر احمد علی رمضانی مدیر مرکز کرمان نیز با حضور روی سن گفت: بسیاری با شنیدن اسم کرمان تنها به یاد صنایع و معادن این استان می‌افتند در صورتی که ما در کرمان دلاورمردانی داشته‌ایم که در برهه‌های مختلف تاریخ رشادت‌های بسیاری داشته‌اند. جای تقدیر و تشکر دارد که آقای امین امانی و گروهش توانسته‌اند زندگی یکی از این شهیدان والا مقام را به زیبایی هر چه تمام‌تر به تصویر بکشند. امیدوارم در آینده‌ای نه چندان دور سریال زندگی شهید سردار سلیمانی هم مقابل دوربین برود تا نسل‌های بعدی با بزرگان این کشور بیشتر آشنا شوند.

راز ناتمام

امین امانی (تهیه‌کننده و کارگردان)، فرهاد جم، نگین معتضدی، بهرام ابراهیمی، سیدجواد هاشمی، رامین راستاد، شهرام عبدلی، فرهاد توفان، مسعود رحیم‌پور، مرتضی کاظمی، ابوالفضل همراه، هدایت‌ا... سجادی، محمدرضا مجد، بهنام شعبانی، فرشید تربتی (بازیگران) و برخی از عوامل پشت دوربین از جمله حاضرین در این مراسم بودند.

راز ناتمام

عادل ترازوی‌زر (معاون رییس کل دادگاه‌های عمومی انقلاب)، دکتر زهرا طاهری‌پور (رئیس دانشکده رفاه) و مهندس میثم باهنر (دیگر فرزند شهید باهنر) از جمله چهره‌های شاخص حاضر در این مراسم بودند.

انتهای پیام/