شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#استانی#رئیس‌جمهور

امام خامنه‌ای: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است

امام خامنه‌ای: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مهمترین توفیق این دولت زنده کردن امید و اعتماد در مردم است، مجموع عملکرد دولت چه شخص رئیس‌جمهور محترم، چه مسئولین در بخشهای مختلف به مردم این احساس را داد که دولت وسط میدان است، مشغول کار است، دارد تلاش میکند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، در سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و به‌مناسبت هفته دولت، رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت سیزدهم صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گزیده‌ای از بیانات ایشان در این دیدار به شرح زیر است:

به نظر من مهمترین توفیق این دولت زنده کردن امید و اعتماد در مردم است، مجموع عملکرد دولت چه شخص رئیس‌جمهور محترم، چه مسئولین در بخشهای مختلف به مردم این احساس را داد که دولت وسط میدان است، مشغول کار است، دارد تلاش میکند. و برای آنها خدمت میکند، خدمت‌رسانی میخواهد بکند. این [کار] امید مردم را اعتماد مردم را تا حدود زیادی احیاء کرد.

 یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. این که سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.

توفیق دیگری که شما در دولت داشتید سرعت عمل شماست درقبال حوادث پیش‌بینی نشده؛ مثل سیل، مثل حوادثی که اتفاق می‌افتد. این سرعت عمل خیلی چیز مهمی است. این که یک جایی زلزله بشود، سیل بیاید مسئولین خودشان را بلافاصله آنجا برسانند و بالای سر کار بایستند و کار را سامان بدهند این خیلی چیز باارزشی است. رئیس‌جمهور محترم از سفر خارجی برگشتند بلافاصله رفتند کرمان سراغ سیل زده‌ها و [مانند] اینها. یا وزیر محترم چند روز میرود بالای سر یک کاری می‌ایستد، اینها مهم است این یکی از توفیقات شماست که این نشاندهنده‌ی هم‌درد بودن دولت با مردم و در میدان بودن دولت است، این هم یک توفیق است.

خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/