شهر خبر

وزیر ورزش: مشکل استخدامی بیش از ۲۰۰ نفر از قهرمانان را حل کردیم

وزیر ورزش: مشکل استخدامی بیش از ۲۰۰ نفر از قهرمانان را حل کردیم

وزیر ورزش و جوانان در برنامه صبح و ورزش گفت: به فوریت موضوع استخدام قهرمانان ورزشی را در دستور کار قرار دادیم و مشکل استخدامی بیش از ۲۰۰ نفر از قهرمانان را حل کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در برنامه "صبح و ورزش" رادیو ورزش درباره استخدام قهرمانان ورزشی تصریح کرد: این موضوع هم دستور مقام معظم رهبری و هم مصوبه هیات دولت و شخص رئیس جمهور است و به فوریت آن را در دستور کار قرار دادیم. مشکل استخدامی بیش از ۲۰۰ نفر از قهرمانان را حل کردیم.

وی در پاسخ به یکی از شنوندگان رادیو ورزش در خصوص گرانی اماکن ورزشی گفت: در رابطه با اماکن دولتی، ابلاغ کردیم که وزرش گران نشود. همین مجموعه ورزشی انقلاب، ورودی‌اش برابر با سال گذشته است. خیلی از اماکن را گفته‌ایم که اگر افزایش هم دارد منطقی باشد.

وزیر ورزش درباره سفرهای استانی بیان کرد: از جمله کارهایی که از آقای رئیسی الگو گرفتم، ۳۷ سفر استانی در یک سال بود و این امر را ادامه می‌دهم. به رغم فشار سنگین، اما خیر و برکات آن را دیده ام. ۹۰ درصد سفرهای رئیس جمهور را هم علاوه بر این، همراه ایشان رفته‌ام. برخی از قول‌هایی که داده ایم متاسفانه عمل نشده و شرمنده خیلی از نمایندگان هستیم.

سجادی درباره برگزاری جام پرچم گفت: این ابتکار برای یک مسابقه بزرگ طراحی شد و حدود سه هفته است که آغاز شده است. دیروز در کردستان مراسم افتتاحیه آن بود. قرار بود سی هزار تیم روستایی برای مینی فوتبال شکل بگیرد. ۲۷ هزار تیم شکل گرفت. مینی فوتبال، یک انجمن در کشور دارد و در دنیا فدراسیون خودش را دارد و امیدوارم این فدراسیون در آینده نه چندان دور در ایران افتتاح شود. تقریباً همان گل کوچیک خودمان است.

وی افزود: ۲۷ هزار تیم از جوانان روستایی و در دو بخش آقایان و خانم‌ها تشکیل دادیم. تابستان پرباری را رقم زد. تا حدود ۲۶ مهرماه کارمان تمام می‌شود. قبل از اتمام شهریور هم المپیاد ایرانیان را داریم. برنامه ریزی شده در هفته آخر مهر این المپیاد هم تمام شود که نقش اصلی را آموزش و پرورش انجام شده است.

وی درباره نگاه ویژه به شهرستان‌ها در این دو طرح تصریح کرد: فلسفه برگزاری این رویدادها کشف و شناسایی نخبه‌ها و استعدادها است. بین نخبه و استعداد متفاوت است. هر دو در رویدادها قرار است دیده شوند و هیات‌ها فعال هستند. مدیران کل ما در سه الی چهار ماه گذشته، دو سمینار گسترده داشتند و جمع قابل توجهی از مدیران کل، معاونین و روسای فدراسیون‌ها و نزدیک به ۴۶۰ نفر از سراسر کشور آمدند که این برداشت مشترک و نقطه نظرات انجام شود و یکی از این کارها استعدادیابی بود.

انتهای پیام/