شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آرام#فلسطین#حماس

واکنش حماس به عملیات تیراندازی نابلس؛

کرانه باختری در آستانه قیامی گسترده است و آرام نخواهد گرفت

کرانه باختری در آستانه قیامی گسترده است و آرام نخواهد گرفت

حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از عملیات تیراندازی صبح امروز در نابلس که به زخمی شدن دو صهیونیست منجر شد، تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از عملیات تیراندازی صبح امروز در نابلس که به زخمی شدن دو صهیونیست منجر شد، تمجید کرد.

وی در این باره تاکید کرد: ما از عملیات قهرمانانه فلسطینی ها در مقابله با یورش شهرک نشینان صهیونیست به شهر نابلس استقبال کرده و از آن تمجید می کنیم.

حازم قاسم افزود:این عملیات تیراندازی، شکست جدید در کارنامه ارتش رژیم صهیونیستی در جریان عملیات نظامی همه جانبه علیه مقاومت در کرانه باختری محسوب می شود.

وی تاکید کرد: با این عملیات بار دیگر این واقعیت نمایان شد که کل کرانه باختری در آستانه قیامی گسترده است که تا زمانی که اهداف ملت فلسطین را محقق نکند، آرام نخواهد گرفت.

سخنگوی حماس تاکید کرد: عملیات تیراندازی در شرق نابلس، نشان داد که رژیم اشغالگر با وجود همه ترورها و بازداشت ها، در پایان دادن به تحرکات مقاومت در کرانه باختری شکست خورده است.

وی افزود: صهیونیست‌ها بدانند که ترور شهید ابراهیم النابلسی و یارانش، آتش مقاومت در نابلس و کل شهرهای کرانه باختری را بر افروخته تر خواهد ساخت.

حازم قاسم تاکید کرد: ملت فلسطین و مقاومت این معادله را برقرار کرده اند که هر گونه تجاوز و یورش از سوی شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به شهرهای کرانه باختری، با مقابله قطعی روبرو خواهد شد و مقاومت در مسیر قرار دارد که همه مناطق کرانه باختری را به جهنمی برای اشغالگران تبدیل کنند که از ورود به آن ترس و دلهره داشته باشند.

گفتنی است در جریان عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت در شرق نابلس، که در هنگام تعرض شهرک نشینان صهیونیست به آرامگاه حضرت یوسف رخ داد، دو شهرک نشین صهیونیست بشدت زخمی شده اند.