شهر خبر

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:

تغییرات زیادی داشتیم / تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند

تغییرات زیادی داشتیم / تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند

مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ابراز رضایت از روند تیمش گفت: تغییرات زیادی داشتیم و روز به روز شرایط بهتری را تجربه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با بیان اینکه تیم‌ها به شرایط بازی نزدیک‌تر و هماهنگ‌تر می‌شوند، عنوان کرد: هفته گذشته بازی را به پیکان واگذار کردیم اما آمارهایمان نشان می‌دهد رو به جلو حرکت می‌کنیم و پیشرفت داریم.

وی از پرداخت بخشی مطالبات بازیکنان خبر داد و افزود: با تلاش هیئت مدیره و مدیران استانی توانستیم مبلغی از قرارداد نفرات را پرداخت کنیم و امیدوارم بتوانیم قسط‌های بعدی را هم بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، بازی با استقلال یک دیدار سخت، نفس گیر و سنگین عنوان کرد و گفت: نیاز به دوندگی خوب و تمرکز بالا داریم و می‌توانیم راه‌های نفوذ استقلال را ببندیم و از فضایی که می‌دهد باید حمله کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: انتظارم این است که تماشاگران بیشتر بیایند چون یار دوازدهم هستند. آنها در لحظه‌هایی که ما و بازیکن نیاز داریم، اهرم انگیزه و فشار هستند تا بهتر کار کنیم.

مهاجری تصریح کرد: دو بازیکن ما مصدومیت جزئی دارند که باید با کادر پزشکی صحبت کنیم.

در هفته چهارم رقابت‌های مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب فردا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در برابر خود صف آرایی می‌کند.