شهرخبر

پایان تحلیل سینمای رسول ملاقلی پور با نمایش «قارچ سمی» در «سینما پرتره»

پایان تحلیل سینمای رسول ملاقلی پور با نمایش «قارچ سمی» در «سینما پرتره»

چهارمین جلسه از سلسله برنامه‌های «سینما پرتره» بنیاد سینمایی فارابی به بررسی سیر اندیشه «رسول ملاقلی‌پور» و نمایش و تحلیل فیلم سینمایی «قارچ سمی» اختصاص خواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ چهارمین جلسه از برنامه «سینما پرتره» به تحلیل سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی‌پور توسط دکتر امیررضا نوری پرتو و جواد طوسی منتقد، سخنران و کارشناس و نمایش فیلم سینمایی «قارچ سمی» اختصاص خواهد داشت.

برنامه «سینما پرتره» روز سه‌شنبه هشتم شهریور ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در ساختمان شماره ۳ فارابی واقع در خیابان ولیعصر، توانیر، نبش کوچه لنکران (احتشام سابق) برگزار خواهد شد.

نشست‌های «سینما پرتره» از جمله برنامه‌های فرهنگی فارابی با تمرکز بر دانش‌افزایی سینماگران و علاقه‌مندان به سینما است که با همکاری دانشگاه سوره در قالب سلسله نشست‌های «سینما پرتره» به بررسی و تحلیل سیر اندیشه کارگردانان بزرگ سینمای ایران و جهان اختصاص خواهد داشت و سه‌شنبه‌ها در ساختمان شماره سه برگزار می‌شود.

تاکنون سه برنامه «سینما پرتره» با تحلیل «سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی‌پور» و نمایش سه فیلم سینمایی «پرواز در شب»، «سفر به چزابه» و «مزرعه پدری» در ساختمان شماره ۳ بنیاد سینمایی فارابی برگزار شده است.

این جلسه آخرین جلسه از جلسات تحلیل «سیر اندیشه سینمایی رسول ملاقلی‌پور» در سلسله برنامه‌های «سینما پرتره» خواهد بود.

شرکت در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان به سینما آزاد است.

انتهای پیام/